Πώς να ξεπεράσει την αβεβαιότητα του COVID19 το οδοντιατρείο σας;
Ας ξεκινήσουμε παίρνοντας μια βαθιά ανάσα..όλοι μαζί! Διανύουμε άλλη μια εποχή αβεβαιότητας, όλοι μας. Ξεκινάμε όμως στέλνοντας σας τη θετικότητα μας..
Η οικογένεια του Dentalmarketing.gr και κατ΄ επέκταση της MEDICAL PROMOTION σημαίνει τα πάντα για μας. Γνωρίζουμε πώς είναι να είσαι μια μικρή επιχείρηση. Και κατανοούμε πλήρως το φόβο και την αβεβαιότητα που βιώνετε αυτή την εποχή. Απλά, γιατί το ίδιο συμβαίνει και στην ομάδα μας.
Η ομάδα μας την τελευταία εβδομάδα έχει δαπανήσει αρκετές ώρες σε skypes και vibers για να βρεί τρόπους όχι μόνο το πώς να επιζήσουμε αλλά να ξεπεράσουμε όλοι μαζί αυτή την κατάσταση.
Η αλήθεια είναι ότι ως επαγγελματίες υγείας, ως οδοντίατροι, ορθοδοντικοί κ.α. οφείλεται να ενημερώσετε τους ασθενείς σας για το τί συμβαίνει, τον κίνδυνο που διατρέχετε και για αυτό έχετε αναστείλει τη λειτουργία σας κ.ο.κ. Ωστόσο, δεν είναι αρκετό.
Βοηθήστε το οδοντιατρείο σας να εξελιχθεί μέσα σε αυτή την αβεβαιότητα
Ας δούμε λοιπόν κάποιες ιδέες για να εξασφαλίσετε την απαιτούμενη θετικότητα, επιβεβαίωση και αξία προς τους ασθενείς σας!
Ενισχύστε τη προσωπική σας σχέση με τους ασθενείς σας!
-
Δημοσίευση ενος προσωπικού, θετικού και καθησυχαστικού μηνύματος αξιοποιώντας το ρόλο σας ως επαγγελματίας υγείας, ως ιατρός.
-
Πολλοί ασθενείς σας βιώνουν αυξημένο άγχος και αγωνία που μπορεί να οδηγήσει π.χ. σε βρουξισμό. Μοιραστείτε κάποιες απλές "μενουμε-στο-σπίτι" τεχνικές που μπορούν να εφαρμόσουν.
-
Μοιραστείτε φωτογραφίες απο τις web συναντήσεις σας με τους συνεργάτες σας μέσω Skype / Ζοom κ.α.
-
Εξηγήστε με απλό τρόπο τί πρέπει να κάνουν ή πώς να έρθουν σε επικοινωνία μαζί σας, σε περίπτωση κάποιου έκτακτου περιστατικού
-
Παρέχετε δωρεάν e-consultations για αυτούς που έχουν απορίες ή για όποιον ενδιαφέρεται να συζητήσει την έναρξη κάποιου θεραπευτικού πλάνου
-
Δημιουργήστε video για το πώς να διατηρούν καλή στοματική υγιεινή, τώρα που τα ραντεβού τους έχουν αναβληθεί π.χ. οδηγίες για σωστή χρήση νήματος, οδοντόβουρτσας, είδος οδοντόκρεμας, κ.α.
-
Προσφέρετε λύσεις που μπορεί να βοηθήσει το κοινό σας να αντιμετωπίσει το άγχος της εποχής, όπως τις αγαπημένες σας ασκήσεις, apps διαλογισμού, συνταγές για φαγητό ή άλλες δραστηριότητες που π.χ. μπορούν να απασχολήσουν τα παιδιά τους.
Κάντε την ομάδα σας μέρος της δημιουργίας του όποιου περιεχομένου
Αξιοποιήστε το marketing σας για να εδραιώσετε την απαιτούμενη εμπιστοσύνη και να απευθυνθείτε στα σημεία που "πονάνε"
Προσαρμόστε το μήνυμα σας στις ανάγκες των ασθενών σας
-
Μόλις επιστρέψουμε στην κανονικότητα, θα προσφέρετε ραντεβού νωρίς το πρωί, το βράδυ κ.α. για την εξυπηρέτηση των χαμένων ραντεβού;
-
Παρέχετε προνομιακές επιλογές χρηματοδότησης της όποιας θεραπείας ή κάποιο πλάνο για να αντέξουν οι ασθενείς σας την οδοντιατρική τους περίθαλψη στη μετά-κορονοιό εποχή;
-
Σκεφτείτε τις υπηρεσίες σας που θα είναι αναγκαίες στους ασθενείς σας στη μετά-κορωνοιο εποχή. Αυτές πώς θα πρέπει να παρουσιασθούν στην ιστοσελίδα σας; Eνδεχομένως να αλλάξετε τη δομή της;
-
κ.ο.κ.
Η ιστοσελίδα σας χρειάζεται να δείχνει το μήνυμα σας άμεσα και ξεκάθαρα.