Πώς να ξεπεράσει την αβεβαιότητα του COVID19 το οδοντιατρείο σας;

Πώς να ξεπεράσει την αβεβαιότητα του COVID19 το οδοντιατρείο σας;

Ας ξεκινήσουμε παίρνοντας μια βαθιά ανάσα..όλοι μαζί! Διανύουμε άλλη μια εποχή αβεβαιότητας, όλοι μας. Ξεκινάμε όμως στέλνοντας σας τη θετικότητα μας..

Η οικογένεια του Dentalmarketing.gr και κατ΄ επέκταση της MEDICAL PROMOTION σημαίνει τα πάντα για μας. Γνωρίζουμε πώς είναι να είσαι μια μικρή επιχείρηση. Και κατανοούμε πλήρως το φόβο και την αβεβαιότητα που βιώνετε αυτή την εποχή. Απλά, γιατί το ίδιο συμβαίνει και στην ομάδα μας.

Η ομάδα μας την τελευταία εβδομάδα έχει δαπανήσει αρκετές ώρες σε skypes και vibers για να βρεί τρόπους όχι μόνο το πώς να επιζήσουμε αλλά να ξεπεράσουμε όλοι μαζί αυτή την κατάσταση.

Η αλήθεια είναι ότι ως επαγγελματίες υγείας, ως οδοντίατροι, ορθοδοντικοί κ.α. οφείλεται να ενημερώσετε τους ασθενείς σας για το τί συμβαίνει, τον κίνδυνο που διατρέχετε και για αυτό έχετε αναστείλει τη λειτουργία σας κ.ο.κ. Ωστόσο, δεν είναι αρκετό.

01

Βοηθήστε το οδοντιατρείο σας να εξελιχθεί μέσα σε αυτή την αβεβαιότητα

Από μια μικρή λοιπόν επιχείρηση, προς μια άλλη ..όπως είναι το οδοντιατρείο σας..σίγουρα σας διασφαλίζουμε ότι είμαστε εδώ και θα σας βοηθήσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε και όσοι συνεργάζονται μαζί μας το γνωρίζουν ήδη αυτό.

Ας δούμε λοιπόν κάποιες ιδέες για να εξασφαλίσετε την απαιτούμενη θετικότητα, επιβεβαίωση και αξία προς τους ασθενείς σας!
02

Ενισχύστε τη προσωπική σας σχέση με τους ασθενείς σας!

Ως επαγγελματίες στο χώρο της υγείας ήδη έχετε κοινωνικό ρόλο στη ζωή των άλλων: να τους βοηθήσετε να ζήσουν καλύτερα! Αυτή τη στιγμή που έχετε αρκετό ελεύθερο χρόνο, είναι η καλύτερη εποχή να χρησιμοποιήσετε το blog και τα social media σας δίνοντας ένα θετικό κίνητρο στους ασθενείς σας. Τώρα περισσότερο από ποτέ είναι η στιγμή να δείξετε το ανθρώπινο πρόσωπο σας και να ξεφύγετε απο τα στενά όρια ενός "brand". Είναι η ώρα να μοιραστείτε και να προσφέρετε την υποστήριξη σας. Κρατήστε επαφή αξιοποιώντας το blog και τα social media σας - Ξέρετε ποιό είναι το θετικό αυτής της "αποστασιοποίησης"; Σας προσφέρει πολύ χρόνο να δημιουργήσετε καθησυχαστικό και θετικό περιεχόμενο!
Απλές ιδέες περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε για τους ασθενείς σας αυτή την εποχή, περιλαμβάνουν:
  • Δημοσίευση ενος προσωπικού, θετικού και καθησυχαστικού μηνύματος αξιοποιώντας το ρόλο σας ως επαγγελματίας υγείας, ως ιατρός.

  • Πολλοί ασθενείς σας βιώνουν αυξημένο άγχος και αγωνία που μπορεί να οδηγήσει π.χ. σε βρουξισμό. Μοιραστείτε κάποιες απλές "μενουμε-στο-σπίτι" τεχνικές που μπορούν να εφαρμόσουν.

  • Μοιραστείτε φωτογραφίες απο τις web συναντήσεις σας με τους συνεργάτες σας μέσω Skype / Ζοom κ.α.

  • Εξηγήστε με απλό τρόπο τί πρέπει να κάνουν ή πώς να έρθουν σε επικοινωνία μαζί σας, σε περίπτωση κάποιου έκτακτου περιστατικού

  • Παρέχετε δωρεάν e-consultations για αυτούς που έχουν απορίες ή για όποιον ενδιαφέρεται να συζητήσει την έναρξη κάποιου θεραπευτικού πλάνου

  • Δημιουργήστε video για το πώς να διατηρούν καλή στοματική υγιεινή, τώρα που τα ραντεβού τους έχουν αναβληθεί π.χ. οδηγίες για σωστή χρήση νήματος, οδοντόβουρτσας, είδος οδοντόκρεμας, κ.α.

  • Προσφέρετε λύσεις που μπορεί να βοηθήσει το κοινό σας να αντιμετωπίσει το άγχος της εποχής, όπως τις αγαπημένες σας ασκήσεις, apps διαλογισμού, συνταγές για φαγητό ή άλλες δραστηριότητες που π.χ. μπορούν να απασχολήσουν τα παιδιά τους.

03

Κάντε την ομάδα σας μέρος της δημιουργίας του όποιου περιεχομένου

Τώρα που το οδοντιατρείο σας είναι πρακτικά "κλειστό", ζητήστε από την βοηθό ή τη γραμματέας σας να σας βοηθήσει με μικρά video για το τι κάνουν τώρα που μένουν σπίτι, όπως: Πώς απασχολούνται; Πώς φροντίζουν τον εαυτό τους; Πως απασχολούν τα παιδιά τους κλεισμένα στο σπίτι;
Θυμηθείτε μόνο ότι το ύφος και το τελικό μήνυμα πρέπει να εμπνέουν θετικές σκέψεις - τώρα περισσότερο από ποτέ είναι σημαντικό να επικεντρωθούμε όλοι στο καλό! Video με χιουμορ και οτιδήποτε εμπνέει γέλιο, είναι must!
04

Αξιοποιήστε το marketing σας για να εδραιώσετε την απαιτούμενη εμπιστοσύνη και να απευθυνθείτε στα σημεία που "πονάνε"

Αρκετές φορές μας έχετε ακούσει στα κείμενα μας ή στα σεμινάρια μας να μιλάμε για τα 16+ χρόνια δραστηριότητας μας. Πλέον όποιουδήποτε πλεονεκτήματος για τη διαχρονικότητά μας, αυτό σημαίνει ότι είμαστε ενεργοί μετά από μια αρκετές ανακατατάξεις στη γενικότερη αγορά των media και επικοινωνίας, έχουμε επιβιώσει μιας πρόσφατης μεγάλης οικονομικής κρίσης, κ.α. Έχουμε λοιπόν μάθει καλά ότι τα ιατρεία και γενικότερα οι επιχειρήσεις που συνεχίζουν τις ενέργειες marketing τους κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, είναι αυτά που επιστρέφουν πιο δυνατά από ποτέ. Και δύο σημαντικά πλεονεκτήματα της διατήρησης των ενεργειών marketing σας περιλαμβάνουν: (1) ενίσχυση της αντίληψης για το ίδιο σας το "brand" (2) απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των "ανταγωνιστών" σας που επιλέγουν να χαμηλώσουν ταχύτητα και να κάνουν ολική παύση.
05

Προσαρμόστε το μήνυμα σας στις ανάγκες των ασθενών σας

Τώρα περισσότερο από ποτέ είναι η στιγμή να προσαρμοστείτε στις ανάγκες των ασθενών σας και να χτίσετε την αμοιβαία εμπιστοσύνη σας. Ένας τρόπος να το επιτύχετε αυτό είναι με την ενημέρωση του κεντρικού σας μηνύματος στην ιστοσελίδα σας.
  • Μόλις επιστρέψουμε στην κανονικότητα, θα προσφέρετε ραντεβού νωρίς το πρωί, το βράδυ κ.α. για την εξυπηρέτηση των χαμένων ραντεβού;

  • Παρέχετε προνομιακές επιλογές χρηματοδότησης της όποιας θεραπείας ή κάποιο πλάνο για να αντέξουν οι ασθενείς σας την οδοντιατρική τους περίθαλψη στη μετά-κορονοιό εποχή;

  • Σκεφτείτε τις υπηρεσίες σας που θα είναι αναγκαίες στους ασθενείς σας στη μετά-κορωνοιο εποχή. Αυτές πώς θα πρέπει να παρουσιασθούν στην ιστοσελίδα σας; Eνδεχομένως να αλλάξετε τη δομή της;

  • κ.ο.κ.

Η ιστοσελίδα σας χρειάζεται να δείχνει το μήνυμα σας άμεσα και ξεκάθαρα.


06

Διατηρείστε σχέσεις με τους υφιστάμενους ασθενείς σας.

Αυτή είναι μια καλή εποχή επίσης για να κρατήσετε επαφή με υφιστάμενους ασθενείς σας. Επικοινωνήστε μαζί τους. Το blog και τα social media σας σίγουρα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος. Το email είναι άλλος ένας τρόπος. Θυμηθείτε, είναι πιο σημαντικό να ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ τους υφιστάμενους ασθενείς σας και τις συστάσεις τους, την επικείμενη εποχή της οικονομικής ανασφάλειας.
3

Επενδύστε στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη σας

Τώρα είναι μια καλή εποχή να ενημερωθείτε, να εκπαιδευθείτε σε θέματα που τόσο καιρό δεν βρίσκατε το χρόνο..

Ας εξελιχθούμε μαζί..

Ξανά, η εκτεταμένη οικογένεια μας (περιλαμβάνοντας και εσας, αγαπημένε αναγνώστη!) είναι τα πάντα για μας! Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε ότι όχι μόνο μπορειτε να ξεπεράσετε αυτή την COVID19 καταιγίδα αλλά και ότι μπορείτε να βγείτε από αυτή ακόμη πιο δυνατοί από πριν.

Μιλήστε μαζί μας