Social Media στο Οδοντιατρείο: ποιο είναι το μυστικό όπλο επιτυχίας;

Social Media στο Οδοντιατρείο: ποιο είναι το μυστικό όπλο επιτυχίας;

Πώς ένα οδοντιατρείο μπορεί να ενισχύσει τον αριθμό των likes του και του διαδικτυακά απευθυνόμενου κοινού του;

Απλά: τις αναρτήσεις τις αναλαμβάνουν οι ίδιοι οι ασθενείς!

Τα πολλά likes σε μία Facebook Page ή ακόμη και οι δεκάδες followers σε έναν λογαριασμό Instagram, δεν εγγυώνται ότι οι αναρτήσεις του οδοντιατρείου σας θα φτάσουν στους αντίστοιχους ασθενείς ή ακόμη καλύτερα και δυνητικούς ασθενείς σας. Και αν όπως υποπτευόμαστε οι περισσότεροι απο σας έχετε σελίδες στα social media με ακόμη και λιγότερους από 100 followers / likes..θα αναρωτίεστε πώς θα χτίσω μια αποτελεσματική παρουσία στα social media;!

Η κύρια λύση σας είναι.... με τις αναρτήσεις των ασθενών σας!

Τί σημαίνει αυτό; Ας ξεκινήσουμε απλά.. Ως οδοντιατρείο έχετε επιλέξει να έχετε "business account". Η συγκεκριμένη μορφή λογαριασμού λοιπόν, έχει κάποιους περιορισμούς. Περιορισμούς ανιχνευσιμότητας που δεν έχουν οι προσωπικοί λογαριασμοί των ασθενών σας. Οι αναρτήσεις ατομικών / προσωπικών λογαριασμών έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να γίνουν ορατές από τους συγγενείς, τους φίλους κ.α. Και ο καλύτερος τρόπος να "προβάλλετε" το οδοντιατρείο σας σε δυνητικούς ασθενείς σας...είναι μέσω των υφιστάμενων ασθενών σας!

Προσκαλέστε τους Ασθενείς σας να κάνουν Αναρτήσεις για Εσας

Πώς να κάνω τον ασθενή μου να γράψει για μένα στα δικά του social media..ερώτηση που μας κάνετε συνήθως και χωρίς να έχετε διαβάσει το άρθρο αυτό!

Χαρίστε τους μια μοναδική εμπειρία!

Δεν είναι θέμα του παρόντος άρθρου, το πώς να διαχειριστείτε τους ασθενείς σας... αλλά αυτά για τα οποία το ευρύ κοινό είναι πιο εκδηλωτικό στα social media αφορά:

  • κάποια εκπληκτικής μορφής εξυπηρέτηση του (ως καταναλωτής, πελάτης, κ.ο.κ.)

  • φιλικά, προσιτά μέλη μιας ομάδας

  • επιχειρήσεις που ζητούν και δείχνουν να παίρνουν στα σοβαρά το feedback των πελατών τους

  • όταν κάποιος κάνει για αυτούς κάτι μη αναμενόμενο για να τους κάνει να αισθανθούν διαφορετικά, ότι τους εκτιμούν

Φυσικά, κάθε τί από αυτό δεν μπορείτε να το υλοποιήσετε μέσα σε μία ώρα μιας και θα πρέπει να έχετε προετοιμαστεί κατάλληλα. Το αποτελεσματικό social media marketing είναι μια ομαδική προσπάθεια που σας επιφέρει ανταμοιβή και πολύ διασκέδαση. Οργανώστε λοιπόν την κίνηση σας έχοντας ένα συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό σας και κάντε πραγματικά το οδοντιατρείο σας ένα καλύτερο μέρος εργασίας αλλά και επίσκεψης για τους τρίτους.

Εκπαιδεύστε όλους σας τους συνεργάτες (γραμματέα, βοηθό) να μιλούν για τα social media με τον κάθε ασθενή που έρχεται στο οδοντιατρείο σας. Μην υποθέτετε ότι κάποιος ασθενής σας δεν είναι στo Facebook ή το Instagram. Μελέτες μάλιστα δείχνουν ότι τουλάχιστον των 65% των ενηλίκων στην Ε.Ε. έχουν έναν Facebook λογαριασμό. 

Μετατρέψτε τα θετικά σχόλια σε αναρτήσεις ασθενών σας και "κριτικές"

Εκπαιδευτείτε στο "να ακούτε τα θετικά σχόλια των ασθενών σας" και να τους ζητάτε να μεταφέρουν αυτό το θετικό σχόλιο σε μια κριτική ή ανάρτηση στα social media. 

Κάντε τη διαδικασία της λήψης φωτογραφίας και κοινοποίησης, διασκεδαστική κι εύκολη

Πλέον όλοι βγάζουν selfies. Αδράξτε την ευκαιρία και δημιουργείστε ευκαιρίες διασκέδασης ώστε ο / η ασθενής σας να θέλει να τραβήξει τη δική της φωτογραφία και να την κοινοποιήσει.. 

  • Χρησιμοποιήστε τις λεγόμενες Social Tags & Signs. Η ομάδα μας μπορεί να σας παρέχει τέτοιο υλικό ώστε να κρατούν οι ασθενείς σας στις αντίστοιχες φωτογραφίες. Και έτσι "σπάει ο πάγος" πολύ πιο εύκολα και γρήγορα μεταξύ σας! 

  • Αφιερώστε έναν συγκεκριμένο χώρο για φωτογραφίες. Ο χώρος αυτός μπορεί να είναι στο χώρο αναμονής με ένα τραπεζάκι με αφίσες στον τοίχο, κ.α.

  • Δώστε τους το λόγο να συμμετέχουν και να "τραβήξουν" τη φωτογραφία π.χ. καμπάνιες και διαγωνισμούς προσφέροντας στους ασθενείς σας να κερδίσουν κάτι, να στηρίξουν μια κοινωφελή δράση ή/και να αφοσιωθούν σε καλύτερη στοματική υγεία. 

δείγμα - πηγή Google

δείγμα - πηγή Google

 

Και φυσικά αν θέλετε τη βοήθεια μας.. μιλήστε μαζί μας info@dentalmarketing.gr ή 2109658356