Θα θέλατε να 10x το τζίρο του οδοντιατρείου σας;

Θα θέλατε να 10x το τζίρο του οδοντιατρείου σας;
Εάν θέλετε να αυξήσετε τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης / οδοντιατρείου σας (και ποιος δεν το θέλει;!) υπάρχουν 4 βασικοί τρόποι για να το κάνετε.
Κάθε μια από τις ακόλουθες στρατηγικές θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδα σας κατά 10%. Κάντε περισσότερα και η εκθετική αύξηση θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη.
 
Επιλογή 1: αυξήστε τον αριθμό των ανθρώπων στο οδοντιατρείο σας
 
Όλες οι επιχειρήσεις χρειάζονται μια υγιή βάση νέων πελατών που θα φτάνουν στην πόρτα ανά τακτά διαστήματα. Υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικές στρατηγικές για να επιτευχθεί αυτό, από τη σωστή κι αποτελεσματική χρήση των social media έως την ενθάρρυνση των ίδιων των ασθενών σας για σύσταση των φίλων τους.
 
Το βασικό είναι η από μέρους σας δημιουργία σχέσεων με τον έξω κόσμο και η εξασφάλιση της προσέλευσης νέου κόσμου.   ​
Επιλογή 2: αυξήστε την μετατροπή νέων δυνητικών σε πραγματικούς νέους ασθενείς
Ενδεχομένως να έχετε μια αποτελεσματική ​στρατηγική marketing και να μην αντιμετωπίζετε πρόβλημα εισροής νέων περιστατικών στο οδοντιατρείο σας. Αλλά αλήθεια πώς είναι τα ποσοστά μετατροπής σας;
 
Μήπως χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε μια πιο αποτελεσματική λύση προγραμματισμού νέων περιστατικών ή να δουλέψετε με την ομάδα σας τον τρόπο ενημέρωσης των ασθενών σας προκειμένου να βελτιώσετε τα ποσοστά αποδοχής περιστατικών σας. Ενδεχομένως να δώσετε και περισσότερα κίνητρα με μια αντίστοιχα ελκυστική οικονομική πολιτική;
Επιλογή 3: Ενισχύστε τις υπηρεσίες "υψηλού- κέρδους" που προσφέρεται στο οδοντιατρείο
 
Ακόμη κι αν το πρόγραμμα σας είναι πλήρες, ενδέχεται να μην έχετε τα επιθυμητά έσοδα...τότε θα πρέπει μάλλον να αναθεωρήσετε τις υπηρεσίες που παρέχετε.
 
Πώς - για παράδειγμα - μπορείτε να αξιοποιήσετε το χρόνο σας με πιο κερδοφόρο τρόπο; Μπορείτε να προωθήσετε περισσότερο τις υπηρεσίες "υψηλού-κέρδους" από τον καθαρισμό; 
 
Επιλογή 4: Επικεντρωθείτε στη διατήρηση ασθενών​
Εάν οι ασθενείς σας συνεχίζουν να εξαφανίζονται από την πίσω πόρτα, χρειάζεται να "δουλέψετε" λίγο την αύξηση των ποσοστών διατήρησης των ασθενών σας. 
Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε ότι οι ασθενείς θα έρθουν στους επόμενους ελέγχους τους; Έχετε κάποιο σύστημα; Εσείς ή/και τα μέλη της ομάδας σας έχετε τελειοποιήσει την επικοινωνία σας προς ώφελος της διατήρησης των περιστατικών; 
 
Εάν τα ποσοστά διατήρησης  ασθενών σας είναι χαμηλά, τότε χάνετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε νέα έσοδα.
Πώς ξέρετε ποια στρατηγική είναι καλύτερη για το δικό σας οδοντιατρείο; Και μόλις την αναγνωρίσετε θα πρέπει να επικεντρωθείτε, πώς ακριβώς γνωρίζετε τί να κάνετε; 
​H πρόκληση μας για σας τώρα είναι αυτή… Αναγνωρίστε αυτό που χρειάζεται να κάνετε στο οδοντιατρείο σας για να δείτε διαφορά στα έσοδα σας. Και κάντε το! Και αν χρειαστείτε βοήθεια, είμαστε μόνο ένα τηλέφωνο μακριά!
 

2109658356 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας