Aποτελεσματικά newsletters κατά τη διάρκεια του COVID19

Προκειμένου να βρείτε τον καλύτερο τρόπο επικοινωνίας με τους ασθενείς σας κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης, σας παραθέτουμε κάποιες συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τα email newsletters στην εποχή του COVID-19.

Η βασική φιλοσοφία μας έγκειται στον ότι "δεν εκμεταλλευόμαστε τις συνθήκες, το φόβο των ασθενών μας". Με απλά λόγια, οι ασθενείς είναι ευάλωτοι αυτή την εποχή. Ωστόσο, δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να προσπαθήσετε να πουλήσετε νέες υπηρεσίες. Αυτή δεν είναι η κατάλληλη εποχή για προώθηση! Όχι μόνο δεν είναι ηθικό και λάθος, αλλά είναι βραχυπρόθεσμο! Ενδεχομένως να εξασφαλίσετε κάποιους νέους ασθενείς, αλλά αυτό δεν θα διαρκέσει.

Για αυτό σας συστήνουμε να επενδύσετε χρόνο σε ενέργειες που θα έχουν μακροπρόθεσμα ώφελος για το οδοντιατρείο σας.

Συμβουλές για τη σύνταξη Email Marketing Newsletters εν καιρώ COVID-19

Φυσικά και δεν πρέπει να σταματήσετε κάθε επικοινωνία σας, αλλά να θυμάστε 2 βασικά πράγματα: επίκαιροι και βοηθητικοί.

Έτσι, μπορείτε να προωθείτε το brand σας ή τις υπηρεσίες σας αν για παράδειγμα βοηθάτε τους ασθενείς σας να διαχειριστούν το θέματα υγείας που ενδεχομένως αντιμετωπίζουν.
01

Παρακολουθείστε τα αυτοματοποιημένα σας emails

Κατά τη διάρκεια αυτού του χάους που ζούμε, μην ξεχνάτε να παρακολουθείτε τις καμπάνιες ή τα αυτοματοποιημένα emails σας. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του ασθενή σας και αναρωτηθείτε: υπάρχουν κάποια θέματα που ενδέχεται να δείξουν ότι δεν συναισθάνομαι την ευαισθησία της εποχής;

Υπάρχει κάποιο περιεχόμενο που ναι μεν χθες μου φαινόταν κατάλληλο, αλλά δεν συμβαδίζει με τις ανάγκες της εποχής σήμερα;

Ακόμη κι αν δημιουργείται νέα email campaigns για τις επόμενες εβδομάδες, σκεφθείτε πώς το μήνυμα σας θα μεταφερθεί κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης.

02

Κατανοήστε τις ανάγκες των ασθενών σας

Η αλήθεια είναι ότι στο marketing υπάρχει μια ευαίσθητη ισορροπία ανάμεσα στη σιωπή και στο "απευθύνομαι σε μια κρίση".

Προφανώς οι ασθενείς σας θα έχουν "πνιγεί" από πλήθος emails σχετικά με την κρίση του κορωνοιού. Ως επαγγελματίας υγείας, η δουλειά σας είναι να κατανοήσετε τι και αν χρειάζονται οι ασθενείς σας απο σας. 

Το πρώτο πράγμα λοιπόν είναι να ακούσετε τους ασθενείς σας και να μάθετε περισσότερο τί κάνουν! Θα μπορούσατε έτσι να κάνετε μια έρευνα μέσω email και να τη στείλετε στη λίστα των ασθενών σας. Απλά συμπεριλάβετε κάποιες βασικές ερωτήσεις για την κατάσταση και τις ανάγκες τους από άποψη υγείας.

Και ένα άλλο που μπορείτε να κάνετε είναι να αποκαλύψετε περισσότερα για τα όσα έχετε υιοθετήσει προκειμένου να εξασφαλίσετε την ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων σας αλλά και των ασθενών σας. Οι ασθενείς σας θα εκτιμήσουν σχετικές ενημερώσεις απο σας, οπότε συνεχίστε να τους ενημερώνετε!

03

Δώστε λίγη χαρά

Όταν ερχόμαστε συνέχεια σε επαφή με τόσο μαύρο περιεχόμενο και άσχημες ειδήσεις, οι ασθενείς καλωσορίζουν οτιδήποτε δύναται να αποσπάσει τη σκέψη τους απο τα ίδια και ίδια αρνητικά νέα.

Βρείτε λοιπόν τρόπους να ενθουσιάσετε τους ασθενείς σας. Για παράδειγμα, οι άνθρωποι που είναι σε καραντίνα, δεν έρχονται στο οδοντιατρείο σας εκτος αν είναι κάτι επείγον.

Ωστόσο, μπορείτε ακόμη να προσφέρετε υπηρεσίες στους ασθενείς σας που έχουν θέματα υγείας, παρέχοντας δωρεά τηλεφωνική ή video consults. Και τώρα μάλιστα αρκετοί ασθενείς καλωσορίζουν την ιδέα να μιλήσουν με τον πάροχο υγείας τους από την άνεση του ίδιου τους του σπιτιού.

04

Μοιραστείτε περιεχόμενο που ενισχύει την εμπιστοσύνη σε σας

Οι ασθενείς σας γίνονται ολοένα και πιο αγχώδης ή φοβισμένοι μέρα με τη μέρα και οι μονάδες υγείας που κερδίζουν εμπιστοσύνη είναι αυτές που προσφέρουν άνεση κι ελπίδα παρά φόβο και άγχος. Πρόχειρα emails στα inbox των ασθενών σας κατά τη διάρκεια του κορωνοιού δεν θα βοηθήσουν ούτε εσάς αλλά ούτε και τους ασθενείς σας. Ο μόνος τρόπος επιτυχημένης επικοινωνίας αυτή την περίοδο είναι ότι απαντά στο γνωστο ερώτημα "Tι υπάρχει μέσα σε αυτό για μένα;"

Σε μια εποχή που οι ασθενείς σας αγχώνονται ολοένα και περισσότερο, οι απαντήσεις σας στο προαναφερόμενο αντικείμενο θα πρέπει να απαντούν σε ερωτήματα όπως: Ποιά είναι τα αρχικά συμπτώματα του κορωνοιού; Είναι δυνατόν να λάβω ενημέρωση απο το οδοντιατρείο σας με τη χρήση των ψηφιακών μέσων; Σε περίπτωση ανάγκης προσφέρετε υπηρεσίες skype ή άλλων ψηφιακών λύσεων;

05

Μη σταματήσετε όλα τα πρωοθητικά σας emails [ενημερώσεις]

Το βασικό είναι να δοκιμάσετε εάν τα εξερχόμενα emails / newsletter σας βγάζουν νόημα την τρέχουσα περίοδο του κορωνοιού. Εάν τα email σας είναι επίκαιρα της κατάστασης και παρέχουν πραγματική αξία στους ασθενείς σας που διαχειρίζονται αυτή την πανδημία, τότε συνεχίστε να τα στέλνετε.

Ωστόσο, εάν το περιεχόμενο των email σας δεν επικεντρώνονται στην πανδημία και τις τρέχουσες ανάγκες των ασθενών σας, τότε ναι κάντε μια παύση. Μπορείτε να τα ξαναστείλετε σε λίγους μήνες όταν τα πράγματα θα επανέλθουν.

Καλύτερα να σκεφθείτε τη συχνότητα των ενημερωτικών email που στέλνετε αυτό το διάστημα παρά να θέσετε σε παύση όλα τα προωθητικά σας emails.

Ολοκληρώνοντας συνιστούμε την προσωποίηση των newsletter σας κατά τη διάρκεια του κορωνοιού. Εξάλλου όλα τα newsletters στην εποχή του κορωνοιού είναι για τους ασθενείς σας! Και θυμηθείτε αυτό: οι ασθενείς σας δεν ενδιαφέρονται για το πόσα ξέρετε για το αντικείμενο μέχρι να μάθουν πόσο τους νοιάζεστε.

Γράψτε λοιπόν τα κείμενα σας με την καρδιά σας και όχι απλά με ένα πληκτρολόγιο.

Μιλήστε μαζί μας