Newsletter ασθενών του οδοντιατρείου σας

Σήμερα, κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να περιλαμβάνει δυνατότητα έκδοσης newsletter για τους ασθενείς σας. Γιατί; Επειδή έχει αποτέλεσμα, δεσμεύει τους ασθενείς σας και κρατά σε εγρήγορση τους ασθενείς για το οδοντιατρείο σας.

Εάν έχετε προσπαθήσει στο παρελθόν να φτιάξετε τα δικά σας newsletter, θα γνωρίζετε πόσο δύσκολη είναι η συνεχής έρευνα κι ανεύρεση περιεχομένου, η σύνταξη νέων κειμένων και η αποστολή τους. 

Στο DentalMarketing.gr τα κάνουμε εμείς όλα αυτά για σας. Μάλιστα, επειδή η ομάδα των συντακτών μας είναι περισσότερο ασθενείς παρά οδοντίατροι, τα άρθρα τους είναι ενδιαφέροντα στους ασθενείς. Τα τρία άρθρα εκάστοτε μήνα έχουν διαφορετικά styles και είναι συνήθως ένα μείγμα ενημέρωσης για να ενημερώνουν κι εμπνέουν τους ασθενείς σας για καλύτερη στοματική υγεία. 

ΟΦΕΛΗ ΕΝΟΣ NEWSLETTER ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟΥ

1. Μείνετε στο μυαλό τους

Email marketing ενέργειες όπως newsletters συμβάλλουν στο να διατηρείται το όνομα σας στο μυαλό των ασθενών σας. Στέλνοντας ένα ενημερωτικό newsletter κάθε μήνα, τους υπενθυμίζεται ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να τους βοηθήσετε. Πρόκειται για ένα εργαλείο διατήρησης που συμβάλλει στην ενθάρρυνση των ασθενών να επιστρέψουν σε σας, αντί για κάποιον ανταγωνιστή σας. 

2. Εκπαίδευση ασθενών

Ο κόσμος θέλει το καλύτερο για τον εαυτό τους και τις οικογένειες τους, ιδιαίτερα στον τομέα της υγείας. Τα newsletters είναι ένας καλός τρόπος να παρέχεται στους ασθενείς το εκπαιδευτικό υλικό που χρειάζονται για να λάβουν τις σωστές αποφάσεις για την υγεία τους. Οι ενημερωμένοι ασθενείς γενικά λαμβάνουν καλύτερες και πιο οργανωμένες αποφάσεις για την στοματική τους (και όχι μόνο) υγεία.

3. Ενισχύει την υπεροχή σας

Όπως το blogging και τα social media, τα newsletters μπορούν να ενισχύσουν την αξιοπιστία σας και να ενισχύσουν την αξία της γνώσης σας. Στέλνοντας μηνύματα σχετικά με το οδοντιατρείο σας, δείχνεται στους ασθενείς σας ότι είστε στην αιχμή της επιστήμης σας και ότι μπορείτε να παρέχετε τις καλύτερες θεραπευτικές επιλογές. 

4. Ενθαρρύνετε τις συστάσεις

Τα newsletters έχουν μεγάλη αξία σύστασης. Εάν το περιεχόμενο σας είναι αρκετά ενδιαφέροντα, οι ασθενείς θα πρέπει να ενθαρρύνονται να προωθήσουν το περιεχόμενο. Εάν ένας φίλος ή μέλος της οικογένειας αναζητεί οδοντίατρος, ή βιώνουν κάποιο οδοντιατρικό πρόβλημα, το newsletter σας μπορεί να είναι το έναυσμα για τη νέα σας σύσταση. 

ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ NEWSLETTER

Εκτός από το να είναι πρακτικά και ενδιαφέροντα για έναν ασθενή, τα πιο αποτελεσματικά newsletters είναι αυτά που περιλαμβάνουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  1. Μικρής έκτασης άρθρα – το μέγεθος του άρθρου σας δεν πρέπει να είναι περισσότερες απο 150 λέξεις 
  2. Φωτογραφίες – κάθε άρθρο θα πρέπει να συνοδεύεται από μία φωτογραφία. Οι φωτογραφίες όχι μόνο τραβάνε τις εντυπώσεις αλλά βελτιώνουν και την επικοινωνία.
  3. Αναγνωσιμότητα – αυτό έγκειται στο μέγεθος των προτάσεων, στον αριθμό των λέξεων και άλλα κριτήρια. Στα πλαίσια της επαγγελματικής κειμενογραφίας, τα κείμενα θα πρέπει να είναι απλά αλλά όχι απλοικά.
  4. Αναρτημένα στην Ιστοσελίδα σας – Τα newsletters για τους πελάτες μας συνδέονται με την ιστοσελίδα τους. Αυτό χαρίζει περισσότερο έλεγχο στη μορφοποίηση τους και ταυτόχρονα ενισχύει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, δίνοντας καλύτερα αποτελέσματα στην κατάταξη της Google.
  5. Θέμα email – το email που στέλνουμε στους ασθενείς μας ανακοινώνοντας και συνδέοντας στο newsletter του οδοντιατρείου ανταγωνίζεται με όλα τα άλλα emails στο inbox του ασθενή σας. Η χρήση λοιπόν ενός ανταγωνιστικού θέματος newsletter είναι σημαντικό.
  6. Συνέπεια - όπως το τακτικό βούρτσισμα και χρήση νήματος, τακτικά και συνεχή newsletters δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα.