Γιατί δεν φαίνεται στο Google η ιστοσελίδα του δικού μου οδοντιατρείου;

Για πολλούς οδοντιάτρους, η ιστοσελίδα τους δεν έχει την απαιτούμενη προβολή στο διαδίκτυο. Οι περισσότερες ιστοσελίδες είναι θαμμένες στα αποτελέσματα της Google και κατ'επέκταση χάνουν αρκετούς νέους ασθενείς. 

Κι όμως..ακόμη κι αν η αρχική σας σελίδα δεν έχει καλά αποτελέσματα, οι εσωτερικές σελίδες π.χ. των εμφυτευμάτων ή αισθητικής θα μπορούσαν να δουλεύουν καλύτερα! Μια αποτελεσματική στρατηγική SEO (βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης) απαιτείται για να τραβήξετε περισσότερη κίνηση στις εσωτερικές σας σελίδες και περισσότερους νέους ασθενείς για τις πιο επικερδείς σας υπηρεσίες. 

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ

Από άποψη κατάταξης, είναι σημαντικό να αντιληφθούμε γιατί η ανιχνευσιμότητα των σελίδων σας είναι τόσο σημαντική. Υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός ασθενών που ζούν ή δουλεύουν σε συγκεκριμένη απόσταση από το οδοντιατρείο σας. Κάθε οδοντίατρος ανταγωνίζεται το ίδιο κοινό ασθενών. 

Στην ουσία, η Google είναι ένα κορεσμένο – αλλά ζωτικής σημασίας - μεσητικό! 

Έχετε στο μυαλό σας ότι ο στόχος δεν είναι η προσέλκυση απλά επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας. Το SEO είναι η προσέγγιση ποιοτικών επισκεπτών δηλ. κοινού που πραγματικά αναζητεί οδοντιατρική φροντίδα στην περιοχή σας.

Το βασικό είναι η σελίδα σας να ανιχνεύεται σε σχετικές και γεωγραφικά - βασιζόμενες λέξεις - κλειδιά. Για παράδειγμα αν είστε οδοντίατρος στη Νέα Σμύρνη θέλετε να "βγαίνει" η ιστοσελίδα σας στην αναζήτηση "οδοντίατρος Νέα Σμύρνη".

Αυτό δείχνει ότι το κοινό σας αναζητεί βάσει ιδιότητας ("οδοντίατρος") και γεωγραφικής περιοχής εξυπηρέτησης ("Νέα Σμύρνη").  Ωστόσο, μερικές φορές η αναζήτηση μπορεί να γίνει και βάσει υπηρεσίας / θεραπείας ενδιαφέροντος π.χ. "εμφυτεύματα Νέα Σμύρνη".

Θυμηθείτε στην περιοχή σας υπάρχει καθορισμένος αριθμός ασθενών. Βγάλτε την ιστοσελίδα σας όσο πιο μπροστά γίνεται από των άλλων συναδέλφων σας.

ΨΑΞΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΑΣ

Κάθε περιοχή είναι διαφορετική: π.χ. σύνολο δυνητικών ασθενών, ανταγωνισμός στην περιοχή, κ.ο.κ. Εάν πρόκειται να ανταγωνιστείτε πλήθος οδοντιάτρων στην περιοχή σας, θα πρέπει να γνωρίζετε τί ετοιμάζουν. 

Ξεκινήστε με τη δική σας αναζήτηση στη Google. Θεωρείστε ότι είστε δυνητικός ασθενής, ποιές είναι οι λέξεις - κλειδιά που αναζητάτε για μια συγκεκριμένη θεραπεία ενδιαφέροντος ως ασθενής; Αφού κάνετε την αναζήτηση σας, αξιολογήστε τα πρώτα 5 αποτελέσματα συναδέλφων σας. Ιδάνικα, θέλετε να είστε στα πρώτα 3. 

ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΑΣ..

Ανάμεσα στους πιο σημαντικούς παράγοντες επιρροής της κατάταξης σας στις μηχανές αναζήτησης είναι η αξία του domain και της ιστοσελίδας σας. Η βασική διαφορά των δύο:

  • Domain αξία: μετρά τη δύναμη του domain σας στο σύνολο (π.χ. happysmile.gr)
  • Aξία ιστοσελίδας: μετρά τη δύναμη μιας μοναδικής σελίδας π.χ. happysmiles.gr/εμφυτευματα

Η αξία της κατάταξης σας εξαρτάται ουσιαστικά από εκατοντάδες παράγοντες κυριολεκτικά - πόσα χρόνια έχετε το domain, πόσε ιστοσελίδες δίνουν reference links σε σας, την ποιότητα των συνδέσμων σας κ.ο.κ. Όλοι αυτοί οι παράγοντες βοηθούν τη Google να αποφασίσει αν μπορεί να εμπιστευθεί την ιστοσελίδα σας περισσότερο από άλλες στο αντίστοιχο αντικείμενο. 

Έτσι, αν για παράδειγμα θέλετε καλύτερη κατάταξη την υπο-σελίδας σας για τα εμφυτεύματα έναντι κάποιας άλλης που είναι 5 ετών και έχει διπλάσια backlinks, ήδη μειονεκτείτε! 

Ωστόσο, υπάρχει ελπίδα με το σωστό οδοντιατρικό SEO ή στρατηγική PPC.

ΔΩΣΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ..

Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι πάντα σημαντικό. Μερικές φορές η ποιότητα (και η ποσότητα) του περιεχομένου στην εκάστοτε υπο-σελίδα υπηρεσιών σας μπορούν να αντιμετωπίσουν επιτυχώς δύσκολες SEO προκλήσεις όπως ηλικία domain κ.α. 

Σποραδικά σύνδεσμοι των ανταγωνιστών σας στα top 5 αποτελέσματα ενδέχεται να μην είναι η ίδια η ιστοσελίδα τους αλλά μια καταχώρηση σε κάποιον οδηγό ή ένα άρθρο τους σε άλλη ιστοσελίδα.  

Κι όμως μπορείτε να το αντιμετωπίσετε κι αυτό...με σχετικές, γεωγραφικά-βασιζόμενες λέξεις - κλειδιά (για να κερδίσετε το άρθρο) και υψηλότερης ποιότητας περιεχόμενο (για να κερδίσετε την καταχώρηση σε κάποιο οδηγό).

Ωστόσο, δεν μπορείτε να πάρετε υψηλή κατάταξη αν για τη συγκεκριμένη θεραπεία δεν έχετε τη δική της υπο-σελίδα. Το βλέπουμε αυτό συχνά. Πολλοί οδοντίατροι έχουν μια homepage που αναφέρει την κάθε υπηρεσία που προσφέρουν. 

Αυτό δεν δουλεύει! Κάθε θεραπεία, κάθε παρεχόμενη υπηρεσία πρέπει να έχει τη δική της σελίδα!

ΑΝ ΟΛΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ...

Όπως βλέπετε, υπάρχουν πολλά να λάβετε υπόψη σας για την ανιχνευσιμότητα της ιστοσελίδας σας απο τις μηχανές αναζήτησης και την αποτελεσματική σας κατάταξη.

Ορισμένες φορές, ωστόσο, ο ανταγωνισμός είναι τόσο μεγάλος που δεν μπορείτε να βασιστείτε μόνο στις ενέργειες SEO σας. 

Σπάνια λέμε ότι κάτι είναι αδύνατο. Αυτό ίσως να είναι!

… Google Ads δηλ. πληρωμένες διαφημίσεις της Google ίσως είναι η καλύτερη λύση σας για την καύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης. Ξεκινώντας μία Google Ads καμπάνια, θα μπορείτε κι εσείς να "βγαίνετε" στην κορυφή της πρώτης σελίδας αναζήτησης της λέξης - κλειδί σας.

Πολυάριθμα είναι τα ωφέλη της διαφήμισης των υπηρεσιών σας στην Google. Σας δίνει φυσικά άμεση ορατότητα στις πιο κερδοφόρες υπηρεσίες / θεραπείες σας και σας εξασφαλίζει νέους ασθενείς μέσα σε λίγες ημέρες προβολής!