Instagram για το Οδοντιατρείο σου μέσα σε 2 μόλις ημέρες!

Εύκολα και γρήγορα, παραθέτουμε χρήσιμες και απλές οδηγίες για το πώς να δημιουργήσετε εύκολα το απαραίτητο υλικό αλλά και τη στρατηγική επικοινωνίας σας με ένα λογαριασμό Instagram για το οδοντιατρείο σας.
Αναμφίβολα, το Instagram αποτελεί πλέον ένα από τα σημαντικότερα social media κανάλια όσον αφορά την προβολή ενος επαγγελματία και μιας επιχείρησης, δη στο νεανικό κοινό ή στο "κοινό με άποψη"!

Αν και δεν αποτελεί μέσο άμεσης πώλησης, σίγουρα συνεισφέρει στην τελική απόφαση επιλογής επαγγελματία από τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο και ακόμη περισσότερο στη διερεύνηση της εμπειρίας που θα ζήσει.
Πώς, όμως, μπορούμε να δημιουργήσουμε Instagram περιεχόμενο για ένα οδοντιατρείο, που θα βοηθήσει πραγματικά στην επικοινωνιακή στρατηγική μας;

Η απάντηση είναι απλή, αρκεί, όμως, πρώτα να καταλάβουμε πώς το Instagram επηρεάζει τους δυνητικούς ασθενείς και κατ' επέκταση το ίδιο το κοινό!

Πιο συγκεκριμένα:

  • Οι δυνητικοί ασθενείς σας ανακαλύπτουν εικόνες, μέρη και εμπειρίες που θέλουν να βιώσουν μέσα από την καθημερινή τους περιήγηση στο Instagram. Συνεπώς, ένα εντυπωσιακό και, κυρίως, αναγνωρίσιμο περιεχόμενο, συντελεί στο να φέρουμε νέα κοινά στο λογαριασμό μας, αφού θα γίνει εύκολα εντοπίσιμος.

  • Η αισθητική του περιεχομένου σας αλλα και η προβολή της προτεινόμενης εμπειρίας στο οδοντιατρείο σας αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας! Αρκετοί μάλιστα είναι οι επαγγελματίες, που κατάφεραν να ανοίξουν νέες αγορές μέσα από το Instagram κοινό τους.
  • Κατά την έρευνα αγοράς, αρκετοί ασθενείς σας ελέγχουν τα Instagram Accounts των επικρατέστερων επαγγελματιών που έχουν ανακαλύψει στο διαδίκτυο, έτσι ώστε να έχουν μια πιο real-life εικόνα σας. Έτσι, η συνεπής ενημέρωση του προφίλ του οδοντιατρείου σας αλλά και το πιο "ρεαλιστικό" περιεχόμενο, το οποίο και πρέπει να διαφέρει από την branding ["στημένη"] φωτογράφιση, παίζουν καθοριστικό ρόλο για την ενίσχυση της αξιοπιστίας στο λογαριασμό σας, αλλά και την τελική επιλογή του εκάστοτε ενδιαφερόμενου!

  • Στις περισσότερες περιπτώσεις, αφού έχει ολοκληρωθεί η αρχική επικοινωνία με το οδοντιατρείο σας, όλο και περισσότεροι διερευνούν τα προφίλ του εκάστοτε οδοντιάτρου για να δουν την πραγματική εμπειρία που προσφέρουν. Σε αυτό το σημείο, ο storytelling χαρακτήρας του περιεχομένου παίζει καθοριστικό ρόλο, αφού ο ενδιαφερόμενος ανακαλύπτει την πραγματική αίσθηση του χώρου αλλά και το κάτι παραπάνω που θα του δώσετε! Η δέσμευση και το λεγόμενο "engagement" του δυνητικού ασθενή με την εμπειρία που του προσφέρετε, καθορίζει και το μελλοντικό upselling, τη σύσταση σε υπηρεσίες σας αλλά και την ακύρωση αυτών!
Έχοντας λοιπόν στο μυαλό σας τον πραγματικό ρόλο του Instagram για ένα οδοντιατρείο, σας παρουσιάζουμε ακολούθως το πώς πρακτικά μπορείτε να δημιουργήσετε το Instagram υλικό σας σε 2 μόλις ημέρες, χρησιμοποιώντας απλώς ένα υψηλής ποιότητας κινητό τηλέφωνο και δουλεύοντας μαζί με τους ανθρώπους σας.

Στο υπόλοιπο, λοιπόν, άρθρο μας θα βρείτε τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίχθηκε η δημιουργία του υλικού της πρότασης μας, ενώ θα μπορέσετε να δείτε το τελικό αποτέλεσμα στο τέλος του άρθρου.
01

Χρησιμοποιήστε ένα κινητό τηλέφωνο με πολύ καλή ανάλυση κάμερας.

Αφήστε τις στιγμές να προκύψουν, όπως θα τις βίωνε ένας κανονικός ασθενής σας.
Η αλήθεια είναι ότι οι συνάδελφοι σας, τις περισσότερες φορές, επιλέγουν εντυπωσιακές λήψεις από την επίσημή τους φωτογράφιση. Ωστόσο, τα social media έχουν ανάγκη από πιο ρεαλιστικό υλικό!

Ιδιαίτερα ένα social media κανάλι, όπως το Instagram, μιας και είναι το μέσο στο οποίο ο κόσμος είθισται να μοιράζεται “φωτογραφικά” τις προσωπικές του εμπειρίες με έναν πιο casual τρόπο. Κατά συνέπεια και όλοι οι επαγγελματίες οφείλουν να ακολουθήσουν τον συγκεκριμένο κανόνα, έτσι ώστε να μην φαίνονται οι αναρτήσεις καθαρά διαφημιστικές.

Έτσι, αντί για επαγγελματικό εξοπλισμό, χρησιμοποιείστε κινητά τηλέφωνα με πολύ καλή ανάλυση κάμερας, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να εμφανίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο φυσικό, διατηρώντας, όμως, το υψηλό του επίπεδο ως προς την ποιότητα της φωτογραφίας.

Στην ίδια λογική, οι λήψεις για το Instagram υλικό δεν πρέπει να προγραμματίζονται αλλά να ακολουθούν τη φυσική πορεία θεραπείας / εξυπηρέτησης του ασθενή σας, καταγράφοντας την εμπειρία με τον πλέον ρεαλιστικό τρόπο, προκειμένου να μην προκύψουν επιτηδευμένες λήψεις, οι οποίες θα μειώσουν την πραγματική εικόνα που επιθυμεί να βρει ο όποιος ασθενής σας, μπαίνοντας σε ένα social media account σας.
02

Story Telling

Προσδιορίστε το Story της εμπειρίας του οδοντιατρείου σας και επιλέξτε τα Landmark στοιχεία και σημεία αναφοράς, τα οποία θα δώσουν έναν αναγνωρίσιμο χαρακτήρα στο Instagram υλικό που θα δημιουργηθεί.
Καθώς η αναγνωρισημότητα των φωτογραφιών αποτελεί σημείο-κλειδί για την επιτυχία ενός Instagram Account, το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσδιορίσετε, είναι τα στοιχεία εκείνα που θα έκαναν αναγνωρίσιμες τις φωτογραφίες, με στόχο μια εικόνα να παραπέμπει αυτόματα στο συγκεκριμένο οδοντιατρείο.

Έτσι, επιλέξτε συγκεκριμένα αντικείμενα, σημεία με χαρακτηριστική θέα, τον οδοντίατρο, τα πιστοποιητικά, τα μηχανήματα κ.α. ώστε να στηθεί το σκηνικό της αναγνωρίσιμης εμπειρίας.

Στην συνέχεια, αναπτύξτε το δικό σας "αυθόρμητο" Storyline, χωρίζοντας τις λήψεις σε κατηγορίες όπως Design & Lifestyle, People και Signature Experiences, προκειμένου να γίνει μια πιο μεθοδευμένη παραγωγή υλικού, η οποία θα αποτελέσει και τον σκελετό όλης της επικοινωνίας αλλά και το καμβά της Instagram επικοινωνίας από εδώ και στο εξής.

Landmarks [ορόσημα - χαρακτηριστικά]:

Αφού επιλέξατε τα χαρακτηριστικά σας, δώστε τους ανάλογη ιδιότητα, με στόχο μια περισσότερο "ενεργή" επικοινωνία με το κοινό.

The People [Οι άνθρωποι σας]:

Καθώς οι άνθρωποι διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην προσφερόμενη εμπειρία σας, αποτελούν και κομβικό σημείο της επικοινωνίας σας στο Instagram, επιτρέποντας ανάλογη αμεσότητα και δυναμικό engagement των ασθενών με το ίδιο το οδοντιατρείο.

Έτσι, οφείλεται να παρουσιασθεί:
  • Ο Οδοντίατρος - σημείο αναφοράς εκάστοτε οδοντιατρείου.

  • Η γραμματέας / άτομο εξυπηρέτησης - το κομβικότερο άτομο για την εξυπηρέτηση του κοινού, με το οποίο έχει καθημερινή τριβή.

  • Βοηθοί / ος [αν έχετε] - φροντίζουν για τη μοναδική εμπειρία εκάστοτε ασθενή σας

The Signature [Η υπογραφή σας, Η διαφορά σας]:

Κάθε οδοντιατρείο οφείλει να παρέχει μια ή περισσότερες μοναδικές εμπειρίες, τις οποίες το Instagram σάς δίνει την ευκαιρία να παρουσιάσετε με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο.
03

Η δική σας αισθητική

Επιλέξτε μια παλέτα χρωμάτων, η οποία θα δώσει έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα στο υλικό και ομαδοποίηστε το σύμφωνα με τις θεματικές που θα ακολουθήσουν τις αναρτήσεις / posts σας. Δημιουργήστε το Instagram Account του οδοντιατρείου σας, όπου θα ανέβει το περιεχόμενο και χρησιμοποιήστε επιλεγμένα hashtags, στα οποία έχει νόημα να στοχεύσετε.

Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να τονίζει το "γιατί": γιατί είστε μοναδικοί, γιατί οι ασθενείς σας επιλέγουν, γιατί κάνετε αυτο που κάνετε.

Ένας αποτελεσματικός τρόπος να το εφαρμόσετε είναι να απευθυνθείτε στους φραγμούς των ασθενών σας και να τους εξηγήσετε πώς να τους ξεπεράσουν.

  • Οι δυνητικοί σας ασθενείς φοβούνται τον οδοντίατρο; Δείξτε τους πως βοηθάτε τους ασθενείς σας να ξεπεράσουν το φόβο τους με την ομάδα σας, τις λύσεις νάρκωσεις, τεχνολογική μέθοδο που μειώνει την αίσθηση πόνου κ.α.

  • Οι δυνητικοί σας ασθενείς φοβούνται το κόστος της θεραπείας; Προβάλλετε τρόπους χρηματοδότησης, πλάνα μελών και οτιδήποτε άλλο εφαρμόζετε.

  • Οι δυνητικοί σας ασθενείς είναι πολυάσχολοι; Ενημερώστε τους για το πώς μπορεί να γίνει το ραντεβού σας σε βολική για αυτούς ώρα.

Μιλήστε με την ομάδα μας, για το δικό σας Οδοντιατρείο...