Νέα ιστοσελίδα: ιδέες για την προώθηση της

Απέκτησες νέα ιστοσελίδα! Συγχαρητήρια! Έκανες φωτογράφιση, συνεργάστηκες με έναν καλό επαγγελματία, έλεγξες το περιεχόμενο της κι επιτέλους ήρθε η ημέρα που η νέα ιστοσελίδα σου είναι στον αέρα.. Κάθησε αναπαυτικά, χαλάρωσε και περιμένεις τους ασθενείς να βρούν την ιστοσελίδα σου στο διαδίκτυο! 

Χμμ.. δεν δουλεύει ακριβώς έτσι! Όσο κι αν έχεις ενθουσιαστεί από την υπεροχή του εικαστικού και του περιεχομένου της ιστοσελίδας σου, τώρα η πρόκληση είναι να αποκτήσεις και ποιοτική επισκεψιμότητα με αυτή! Τί μπορείς να κάνεις για να το επιτύγχεις;

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλαπλές απλές στρατηγικές που μπορείς να εφαρμόσεις για να αποκτήσεις επισκεψιμότητα.

Παραθέτουμε, ορισμένες από τις αγαπημένες μας:

Ιδέες για την Προώθηση της Νέας Ιστοσελίδας σας 

1. Κάντο συνήθεια να προσθέτεις τακτικά νέο περιεχόμενο.

Το λεγόμενο blogging είναι ένας καλός τρόπος να διατηρείς την ιστοσελίδα φρέσκια και επίκαιρη ακόμη και πολύ καιρό μετά την πρώτη της κυκλοφορία. Η τακτική παραγωγή μοναδικού περιεχομένου καταλήγει σε αυξημένη ανιχνευσιμότητα και τις αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης και φυσικά πολλές ευκαιρίες για νέα links. Tώρα είναι η στιγμή να κάνεις συνήθεια τη σύνταξη νέου περιεχομένου ανά μήνα!

Η σύνταξη blog posts δεν θα πρέπει να είναι πολύπλοκη και να σας καταναλώνει πολύ χρόνο. Ψάχνεις ιδέες; Παραθέτουμε κάποιες ιδέες για να ξεκινήσετε:

  • Απάντηση στις συχνές ερωτήσεις ασθενών
  • Περιγραφή υπηρεσιών σας σε περισσότερη λεπτομέρεια
  • Μοιραστείτε το πώς το ιατρείο σας προσφέρει στην τοπική κοινωνία
  • Προωθήστε κάποια άλλη αγαπημένη επιχείρηση της περιοχής σας

Μέσα στα κείμενα, προσθέστε σύνδεσμο / link σε άλλες σελίδες της ιστοσελίδας που είναι σχετικές με το αντικείμενο του άρθρου ώστε να καθοδηγήσετε τους αναγνώστες σε πιο χρήσιμο περιεχόμενο. Εάν για παράδειγμα αναφερθείτε σε άλλες επιχειρήσεις ή βάλετε link σε εξωτερικούς φορείς, ενημερώστε τους για να το κοινοποιήσουν στους λογαριασμούς των social media τους.

2. Κοινοποιήστε τη νέα ιστοσελίδα σας στα social media.

Πιθανότατα έχετε ήδη κάποιο κοινό στα social media – εξασφαλίστε ότι θα δούν την νέα σας παρουσία στο διαδίκτυο, το νέο σας website! Καλό θα ήταν μάλιστα να επισημάνετε τα ωφέλη της επίσκεψης της νέας σας ιστοσελιδας, όπως νέες υπηρεσίες, προσφορές και φυσικά τη βελτιωμένη  user experience.

3. Αξιοποιήστε το email marketing.

Ένας δημοφιλής τρόπος προώθησης της ιστοσελίδας σας είναι ένα email newsletter. Χρησιμοποιήστε το μηνιαίο σας newsletter για να επισημάνετε το νέο σας περιεχόμενο, χρήσιμα άρθρα και νέα άρθρα στο blog σας κάθε μήνα!

4. Εξασφαλίστε ότι οι καταχωρήσεις σας σε οδηγούς και στα social media έχουν το νέο σας url!

Οι περισσότεροι ηλεκτρονικοί οδηγοί αλλά και τα social media έχουν ειδικό πεδίο καταχώρησης του url της ιστοσελίδας σας. Επιβεβαιώστε την εγκυρότητα της εγγραφής σας και ότι το link που έχετε βάλει δουλεύει. 

5. Κάντε λιστα

Δημιουργήστε μια “Top 5” ή “Top 10” λίστα για να προβάλλετε τα διαφορετικά χαρακτηριστικά της νέας σας ιστοσελίδας και μοιραστείτε τα στο r blog και τα social media σας. Για παράδειγμα: Top 5 εργαλεία οι ασθενείς μας αγαπούν στη νέα μας Ιστοσελίδα!

6. Προσθέστε link στην email υπογραφής σας.

Αυτό είναι απίστευτα απλό αλλά έχει αποτέλεσμα!! Προσθέστε ένα σύνδεσμο στην ιστοσελίδα σας στην email υπογραφή σας. 

7. Αξιοποιήστε το LinkedIn για την προώθηση της νέας σας ιστοσελίδας.

Με περισσότερους από 500 εκατ. χρήστες και 10 εκατ. αγγελίες εργασίας, το LinkedIn είναι μια μεγάλη δύναμη. Εξασφαλίστε ότι το προφίλ του ιατρείου σας είναι σύγχρονο, πλήρως ενημερωμένο κι ότι φυσικά περιέχει link στην ιστοσελίδα σας. Link στην ιστοσελίδα σας και στο προσωπικό σας προφίλ μη ξεχάσετε! 

Μάλιστα, καλό θα ήταν να ξεκινήσετε ή να προστεθείτε σε ένα group σχετικό με το αντικείμενο του οδοντιατρείου σας μιας και αυτό σας δίνει την ευκαιρία δημιουργίας σχέσεων με μακρόπροθεσμο στόχο την αναγνωρισιμότητα του brand, της ιστοσελίδας και φυσικά των παρεχόμενων υπηρεσιών σας.

8. Μην ξεχάσετε το YouTube.

Το ξέρετε ότι το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο; Συνεπώς, έχει απόλυτο νόημα να εξασφαλίσετε την παρουσία του οδοντιατρείου σας σε αυτό! Και αυτό γιατί όχι μόνο κάνει πιο αποτελεσματική την καταχώριση σας στη Google αλλά και γιατί θα μπορούν κι άλλοι να δούν ή κοινοποιήσουν τα video σας, ενισχύοντας την ορατότητά σας. 

Εξασφαλίστε ότι έχετε κάνει βελτιστοποίηση των video σας με προσθήκη link στην ιστοσελίδα σας στο τέλος τους.