Λογότυπο Οδοντιατρείου: όσα χρειάζεται να γνωρίζετε

Λογότυπο Οδοντιατρείου: όσα χρειάζεται να γνωρίζετε

Ένα όμορφο καλοσχεδιασμένο logo οδοντιατρείου όχι μόνο εξασφαλίζει μια καλή πρώτη εντύπωση για τους δυνητικούς ασθενείς σας, αλλά διαμορφώνει και την εικόνα για το brand σας ως σύνολο.

Ένα λογότυπο εντυπωσιακό, ξεχωριστό κι επαγγελματικά σχεδιασμένο σας κάνει σίγουρα να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και παρέχει μια ενοποιημένη εικόνα σε όλο σας τα υλικά marketing, από την ιστοσελίδα σας έως και το συνταγολόγιο ή τα giveaways του οδοντιατρείου σας.  

Όταν όμως επιλέγετε τον επαγγελματία για το branding του οδοντιατρείου σας, σίγουρα υπάρχουν αρκετά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας και δεν φτάνει μόνο το ότι είναι καλό παιδί ή τον γνωρίζετε χρόνια.

Τί θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας όταν αναθέτετε το σχεδιασμό του λογοτύπου του οδοντιατρείου σας; Ακολούθως, σας παραθέτουμε χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το τί θα πρέπει να προσέχετε κατά την ανάθεση του σχεδιασμού του λογοτύπου σας αλλά και λεπτά σημεία για το πώς θα σχεδιασθεί το logo σας.

Πώς θα επιλέξετε logo designer (εταιρεία ή ελεύθερο επαγγελματία);

Όταν αναθέτετε σε κάποιον (εταιρεία ή επαγγελματία μεμονωμένο) το σχεδιασμό του νέου σας logo, θα πρέπει να προσέξετε: σε ποιόν αναθέτετε και τί πρόκειται να λάβετε.

Επιλέγοντας τον ειδικό, που θα σχεδιάσει το λογότυπο σας, θα πρέπει να δείτε αρχικά πώς φτάσατε σε αυτό: agency ή μεμονωμένο γραφίστα. Εάν για παράδειγμα επιλέξατε ένα agency εξειδικευμένο, ο γραφίστας θα είναι αρκετά "προπονημένος" δηλ. θα έχει κάνει χιλιάδες πλέον λογότυπα και είστε σε καλά χέρια.

Συχνά όμως, ακούμε ότι πολλοί συνάδελφοι σας το αναθέτουν στο φίλο, στο γνωστό τους κ.ο.κ. Και η αλήθεια είναι ότι ένα ερασιτεχνικό logo, δίνει στους ασθενείς σας την εικόνα ότι είστε κι εσείς ερασιτέχνης στη δουλειά σας. 

Και όταν είναι να καταλήξετε στην ανάθεση του branding σας, θα πρέπει να ρωτάτε τι πρόκειται ακριβώς να λάβετε.

Έτσι, θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι στο τέλος λαμβάνετε τα ακόλουθα τρία πράγματα:

  1. Ανοιχτόχρωμο και Σκουρόχρωμο background: θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι έχετε λογότυπο και για ανοιχτόχρωμο και για σκουρόχρωμο background, έτσι ώστε να ταιριάζει με όλες σας τις επιλογές εντύπου, ιστοσελίδας, κ.ο.κ. χωρίς περιορισμούς

  2. Οριζόντια και Κάθετη μορφή: έτσι ώστε να ταιριάζει σε κάθε είδους επιγραφή, εξωτερική ή εσωτερική του ιατρείου σας, για το έντυπο σας, τα social media σας κ.ο.κ.

  3. Για έντυπη και digital χρήση

Πώς θα επιλέξετε το όνομα του Οδοντιατρείου σας;

To βασικό, εκτός από τον επαγγελματία ή agency που θα αναθέσετε το σχεδιασμό του λογοτύπου σας, είναι ο καθορισμός ενός brand name που θα σας αντιπροσωπεύει.

  • Πώς να επιλέξετε το όνομα του οδοντιατρείου σας: μια αποτελεσματική συμβουλή είναι να αναζητήσετε στο διαδίκτυο σχετικά με την ειδικότητα σας, την περιοχή έδρευση σας κλπ. Για παράδειγμα αν το athens dentist.gr το έχει ήδη πάρει κάποιος συνάδελφος σας.. θα μπορούσατε να δείτε το athens dentistry.gr κ.ο.κ. και αυτό να αποτελέσει μια κοινή ταυτότητα σας για το digital και γενικότερο branding σας.

  • Έμπνευση λογοτύπου: σας προτείνουμε το Pinterest γιατί ακόμη κι εμείς το βρίσκουμε αρκετά καλά οργανωμένο. Ωστόσο άμα σας δυσκολεύει μπορείτε απλά να χρησιμοποιήσετε το Google και την όποια μηχανή αναζήτησης και να αναζητήσετε αντίστοιχα προτάσεις, συλλέξτε αυτά που σας αρέσουν σε ένα folder και ενημερώστε τον γραφίστα σας για περισσότερη έμπνευση.

  • Καταλήξτε έχοντας στο μυαλό σας τον ιδανικό σας ασθενή: δεν είναι πάντα για το τί σας αρέσει, αλλά για το τί χρειάζεται να προσελκύσετε τον ιδανικό για το οδοντιατρείο σας ασθενή. 

Πόσο συχνά θα πρέπει να ανανεώνετε το logo ή το branding σας;

Αυτό, πραγματικά εξαρτάται από το ίδιο σας το λογότυπο. Έτσι, όταν σχεδιάστηκε ήταν πραγματικά "trendy"; Έχει ξεπερασθεί ή έχει ενα διαχρονικό σχεδιασμό;

Ορισμένα λογότυπα χρειάζονται μια μικρή αναμόρφωση, μια μικρή ανανέωση - π.χ. νέα χρώματα, νέα γραμματοσειρά κ.ο.κ. Άλλα λογότυπα θέλουν ριζική αλλαγή.

Συνεπώς πραγματικά εξαρτάται από το ίδιο το οδοντιατρείο, το τί συμβαίνει και πώς βλέπετε το μέλλον σας.


Συμβουλή μας περί branding οδοντιατρείου σας: 
Πλέον του logo design σας θα πρέπει να σκεφθείτε το συνολικό "μήνυμα" του οδοντιατρείου σας. Και αυτό ενδέχεται να αναθεωρείται ανά τακτά διαστήματα ώστε να καθρεφτίζει την πραγματικότητα. 

Ακόμη κι αν δεν είστε σίγουροι ότι το λογότυπο σας ή το μήνυμα σας χρειάζεται ανανέωση, απλά ρωτήστε μας! Είμαστε πάντα στη διάθεση σας για μια τίμια κι ειλικρινή εκτίμηση.