Google Business Profile: 5 Χρήσιμες Συμβουλές για Άμεση Βελτίωση της παρουσίας σας

Google Business Profile: 5 Χρήσιμες Συμβουλές για Άμεση Βελτίωση της παρουσίας σας

Η αξία της online ορατότητας του οδοντιατρείου σας στη ψηφιακή εποχή που διανύουμε, σίγουρα δεν μπορεί να παραβλεφθεί. 

Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατη έρευνα καταναλωτών, 9 στους 10 καταναλωτές που πραγματοποιούν έρευνα για τοπικό πάροχο μέσω των smartphones τους, καταλήγουν και στο να τηλεφωνήσουν ή / και να επισκεφτούν την επιχείρηση ανίχνευσης, ακόμη και την ίδια ημέρα. 

Κρατώντας αυτό στο μυαλό μας, διαπιστώνουμε πόσο σημαντικό είναι το Google Business Profile μας. 

Στο παρόν άρθρο, λοιπόν, σας παραθέτουμε απλούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε άμεσα να βελτιώσετε τη διαδικτυακή ορατότητά του οδοντιατρείου σας και να του δώσετε την ώθηση εκείνη που χρειάζεται! 

1. Αποτυπώστε Ξεκάθαρα την Κατηγορία της Επιχείρησης / Οδοντιατρείου σας: θεμέλιος λίθος της Google Business Profile Βελτιστοποίησης

Ένα από τα βασικά λάθη που έχουμε παρατηρήσει, δουλεύοντας με οδοντιατρεία, είναι η υπερ-χρήση κατηγοριών. Πολλά οδοντιατρεία, στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την ορατότητά τους προσθέτουν όσο περισσότερες κατηγορίες μπορούν όπως:

  • Οδοντιατρική Κλινική (Dental Clinic)
  • Υπηρεσία Λεύκανσης (Teeth Whitening Service)
  • Οδοντικά Εμφυτεύματα (Dental Implants)
  • Αισθητικός Οδοντίατρος (Cosmetic Dentist)
  • Οδοντίατρος (Dentist)

Και αυτό γιατί θεωρούν ότι οι περισσότερες κατηγορίες οδηγούν σε μεγαλύτερη ορατότητα. Κι όμως η πραγματικότητα είναι ότι όσο περισσότερες κατηγορίες προσθέτετε, τόσο το μήνυμα σας αλλοιώνεται. Και φυσικά αυτό επηρρεάζει αρνητικά την κατάταξη σας στο Google. 

  • Σας συστήνουμε την παράθεση μάξιμουμ 2 κατηγοριών! Για παράδειγμα αν είστε Γενικός Οδοντίατρος, η κατηγορία Οδοντίατρος (Dentist) είναι μια χαρά με την προσθήκη Αισθητικός Οδοντίατρος (Cosmetic Dentist) ως δευτερεύουσα.

2. Συχνές Ερωτήσεις: ένα χρυσωρυχείο του Google Business Profile που συχνά παραβλέπεται

Άλλος ένας άμεσος και καλός τρόπος βελτιστοποίησης της ταυτότητας σας στο Google είναι η προσθήκη των λεγόμενων FAQs δηλ. Συχνές Ερωτήσεις. Το απλό αυτό βήμα συνήθως παραβλέπουν οδοντίατροι ή ακόμη και επαγγελματίες του χώρου, χάνοντας ουσιαστικά πολλές ευκαιρίες. 

Γιατί είναι αυτό το πεδίο τόσο πολύτιμο;

  • Σας επιτρέπουν να ενημερώσετε υψηλής αξίας, υψηλής επισκεψιμότητας και πολύτιμης στόχευσης λέξεις - κλειδιά, διαμορφώνοντας τις ερωτήσεις αυτές μόνοι σας. 
  • Σας επιτρέπουν να προσθέσετε περισσότερο περιεχόμενο ώστε το Google να κατανοήσει το αντικείμενο του προφίλ σας, ενισχύοντας ταυτόχρονα την υπεροχή σας και την τοπική σας ανιχνευσιμότητα για τις αναφερόμενες υπηρεσίες σας.

3. Υπηρεσίες: μην παραβλέπεται την προσθήκη περιγραφής

Ακριβώς όπως δεν θα πρέπει να παραλείπονται οι Συχνές Ερωτήσεις (FAQs), έτσι και η προσθήκη συγκεκριμένων υπηρεσιών είναι εξαιρετικής σημασίας.  Αυτές μπορεί να μην φαίνονται με την πρώτη ματιά, αλλά ευρετηριάζονται (indexed) στο περιεχόμενο του Google και παρέχουν πρόσθετη αξία στις λέξεις - κλειδιά σας, στην περαιτέρω βελτίωση της ανιχνευσιμότητας σας. 

4. Η αξία μιας καλογραμμένης περιγραφής του οδοντιατρείου σας

Μια καλογραμμένη, πλούσια σε λέξεις-κλειδιά περιγραφή μπορεί σημαντικά να βελτιώσει το Google Business Profile σας.

Μια μικρή, μη βελτιστοποιημένη περιγραφή του οδοντιατρείου σας, είναι μια χαμένη ευκαιρία. 

Το πεδίο περιγραφής σας επιτρέπει έως 750 χαρακτήρες, αξιοποιήστε όσο περισσότερους μπορείτε.

Τί θα πρέπει να περιλαμβάνεις στην περιγραφή του οδοντιατρείου:

  • Επωνυμία Οδοντιατρείου
  • Τοποθεσία, περιοχή - διεύθυνση
  • Τις κύριες υπηρεσίες - θεραπείες για τους ασθενείς σας
  • Ειδοποιό Διαφορά σας

Το συγκεκριμένο πεδίο, αποτελεί δωρεάν χώρος διαφήμισης σας. Μην τον χαραμίζετε!

5. Επέκταση Κοινού Στοχοποίησης προσθέτοντας Περιοχές

Βελτιστοποιήστε τα λεγόμενα "service areas". Αυτό το πεδίο είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για τα οδοντιατρεία που στοχεύουν στη στόχευση ασθενών από γειτονικές πόλεις, γειτονιές και συγκεκριμένους ΤΚ. 

Το Google σας επιτρέπει να προσθέσετε έως 20 διαφορετικές τοποθεσίες. 

Αυτές οι προσθήκες, ενισχύουν τις πιθανότητες προβολής σας ως ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ στις περιοχές αυτές, ακόμη και αν δεν έχετε φυσική παρουσία εκεί. 

 


Οι παραπάνω οδηγίες, αν εκτελεστούν σωστά μπορούν να σας εξασφαλίσουν άμεσα αποτελέσματα. Έχουμε δει οδοντιατρεία να αυξάνουν δραματικά την ορατότητα και την τοπική τους κατάταξη ακόμη και σε λιγότερο από μήνα. 

Άλλωστε, η βελτιστοποίηση του Google Business Profile σας είναι ένας τρόπος να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό σας και να αναδείξετε την υπεροχή της ψηφιακής σας παρουσίας. Μην περιμένετε άλλο, αρχίστε να εφαρμόζετε τις συμβουλές αυτές και δείτε την αλλαγή στην κατάταξη της ανιχνευσιμότητας σας από τις μηχανές αναζήτησης. 

Δώστε αξία στο Google Business Profile

Κατανοώντας πώς να βελτιστοποιήσετε το Google Business Profile σας είναι σημαντικό για την ενίσχυση της online ορατότητας του οδοντιατρείου σας. Θυμηθείτε, η βελτιστοποίηση δεν έιναι μια απλή διαδικασία να "γεμίσετε" τα κενά μιας αίτησης αλλά μιας διαδικασίας αποφάσεων.

  • Αρχίστε να εφαρμόζετε άμεσα τις ανωτέρω οδηγίες και παρατηρείστε την αλλαγή στην κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης, μια ευκαιρία να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό και να "κερδίσετε" περισσότερους ασθενείς για το οδοντιατρείο σας.