Social Media Οδοντιατρείου: Ποια είναι η Αξία τους;

Social Media Marketing για το Οδοντιατρείο: Ποια είναι η Αξία του;

Το social media marketing έχει γίνει ένας ολοένα και πιο δημοφιλής τρόπος για να δεσμεύσετε και να εκπαιδεύσετε τους ασθενείς σας. Είναι πιο σημαντικό τώρα από ποτέ να έχετε ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στον τομέα του Οδοντιατρείου, η αναζήτηση των ασθενών στα social media τους γίνεται με μοναδικό σκοπό: να επικυρώσουν το ιατρείο, να μάθουν περισσότερα για τον ίδιο τον επαγγελματία και να αξιολογήσουν / επικυρώσουν τη δέσμευσή τους. Για παράδειγμα, κάποιος που ερευνά δημοφιλείς θεραπείες αισθητικής αποκατάστασης, όπως όψεις πορσελάνης ή αναμορφωση χαμόγελου, θα ενδιαφέρεται να αναθεωρήσει το πριν και το μετά πριν τηλεφωνήσει για να κλείσει ένα πρώτο ραντεβού. Αυτός ο «έλεγχος επικύρωσης» είναι μερικές φορές που κάνει έναν ασθενή να αποφασίσει εάν θα καλέσει το οδοντιατρείο σας για τη συγκεκριμένη θεραπεία ή θα πάει με τον ανταγωνιστή σας.

Από πού προέρχονται οι οδοντιατρικοί ασθενείς μου;

Όσον αφορά την επισκεψιμότητα νέων ασθενών, η ιστοσελίδα του οδοντιατρείου σας εξακολουθεί να είναι η κυρίαρχη πηγή. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ιστοσελίδα σας πρέπει να έχει υψηλή μετατροπή και να επικεντρώνεται στον ασθενή.

Οι ιστοσελίδες που δημιουργεί η ομάδα μας είναι στρατηγικά σχεδιασμένες για να προσελκύουν και να μετατρέπουν νέους ασθενείς για το κάθε οδοντιατρείο.

Σε μια μελέτη με περισσότερους από 32.000 χρήστες του Διαδικτύου ασθενών σε ιστοσελίδες, παρακολουθήσαμε το μοναδικό ταξίδι των οδοντιατρικών ασθενών για να κατανοήσουμε από πού προέρχονταν και τι ήταν σημαντικό για αυτούς όσον αφορά το περιεχόμενο και τις δυνατότητες μιας ιστοσελίδας.  Βρήκαμε ότι πάνω από το 89% της επισκεψιμότητας νέων ασθενών προήλθε από μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Επομένως, δεν λέμε ότι τα social media είναι το κύριο κανάλι για να αναπτύξετε το οδοντιατρείο σας και να αυξήσετε τη ροή νέων ασθενών. Ωστόσο, στην πραγματικότητα είναι ένα κανάλι που όλο και περισσότεροι ασθενείς «ελέγχουν» στο πλαίσιο της έρευνάς τους όταν αναζητούν νέο οδοντίατρο.

Στο τέλος της ημέρας, θέλετε να μεγιστοποιήσετε τη μετατροπή νέων ασθενών και για να το κάνετε αυτό, θα θέλετε να έχετε μια παρουσία αφενός κι ενημερωμένη αφετέρου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το ίδιο σας το οδοντιατρείο.

Ποια είναι τα οφέλη των social media για το Οδοντιατρείο σας;

Δεδομένου ότι 1,73 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν μόνο το Facebook και περνούν λιγότερο από μία ώρα στην πλατφόρμα κάθε μέρα, σίγουρα έχετε κάποιο όφελος για εσάς ως ιδιοκτήτη επιχείρησης να είστε ενεργοί στην πλατφόρμα αυτή.

Μερικά από τα οφέλη της παρουσίας στα social media για το οδοντιατρείο σας:

  • Δημιουργεί αναγνωρισιμότητα επωνυμίας στην τοπική σας εμβέλεια

  • Δημιουργεί μια αίσθηση κοινότητας και αυξάνει τη δέσμευση / επαφές / επικοινωνία μεταξύ εσάς και των ασθενών σας

  • Η κοινή χρήση συνδέσμων προς τον ιστότοπό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί επηρεάζει θετικά το SEO σας ενθαρρύνοντας την επισκεψιμότητα και την αφοσίωση

  • Εύκολα πλέον μπορείτε να δημοσιεύσετε ειδήσεις και ανακοινώσεις σχετικά με τα δρώμενα στο οδοντιατρείο σας

  • Χτίζει εμπιστοσύνη μεταξύ των ασθενών και της επωνυμίας σας

  • Ενισχύει τη συνολική παρουσία σας στο διαδίκτυο

Τώρα, αυτό είναι υπέροχο εάν έχετε τον χρόνο να σκεφτείτε δημιουργικό οδοντιατρικό περιεχόμενο, να δημιουργήσετε γραφικά, να γράψετε περιεχόμενο και μετά να το προγραμματίσετε κάθε μέρα στις σελίδες σας στο Facebook και στο Instagram… Τι γίνεται όμως αν δεν έχετε τον χρόνο;

Καλά νέα… Η ομάδα μας στο DentalMarketing.gr κατανοεί αυτόν τον αγώνα σας και γι' αυτό σας παρέχουμε συγκεκριμένη υπηρεσία και πακέτα περιεχομένου και προγραμματισμού μέσων κοινωνικής δικτύωσης.