Συμβουλές και εργαλεία marketing για το 2020

Συμβουλές και εργαλεία marketing για το 2020
Εαν δεν ξεκινάτε αυτή τη νέα δεκαετία με υπερπληθώρα νέων ασθενών, χρειάζεστε την εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής marketing. Ακόμη κι αν προτιμάτε να βασίζεστε αποκλειστικά στη σύσταση για νέους ασθενείς, οι οποίοι πραγματικά αποτελούν τους καλύτερους νέους ασθενείς σας.

Τώρα, το marketing ενδεχομένως να σας ζαλίζει..ειδικά όσον αφορά το ψηφιακό κόσμο. Τα πράγματα κινούνται απίστευτα γρήγορα. Οι αλγόριθμοι αναζήτησης αλλάζουν συνέχεια. Νέες πλατφόρμες ξεπηδούν. Ακόμη και η συμπεριφορά των χρηστών αλλάζει.

Κι όμως όλοι πρέπει να εξελισσόμαστε. Ως οδοντιατίατρος επαγγελματίας, το ίδιο ισχύει και για σας. Το ίδιο και για μας. Έτσι, ακολούθως, σας παραθέτουμε τις top στρατηγικές οδοντιατρικού marketing, που όλοι πρέπει να εκτελέσουμε μέσα στο 2020.

01

Ξεπεράστε την κούραση των social media

Τα social media δεν είναι κάποιο καινούριο φαινόμενο. Ωστόσο, παραμένει ένα δυνατό εργαλέιο. Ακόμη κι αν υπάρχουν αμέτρητα ωφέλη της έκθεσης σας στα social media (χτίσιμο κοινότητας, βελτίωσης διατήρησης, κ.α.) υπάρχουν κι αντίστοιχα αμέτρητες προκλήσεις. Ο ανταγωνισμός είναι πιο μεγάλος απο ποτέ ακόμη κι αν υπάρχει μια σχετική "κούραση" από τους ίδιους τους χρήστες. Άρα, πώς μπορείτε να κάνετε τη διαφορά και να γίνουν πιο αποτελεσματικά τα social media στο 2020; Γίνετε πιο προσωπικοί! Οι Facebook pages που έχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσμαα είναι αυτές όπου τόσο οι ίδιοι οι οδοντίατροι όσο και το προσωπικό μοιράζονται το τί συμβαίνει μέσα στο ιατρείο. Αυτό που είναι πιο σημαντικό για αυτούς. Αυτό που κάνουν σε κοινωνικό επίπεδο. Αυτό που λένε οι ίδιοι τους οι ασθενείς. Το διαδραστικό περιεχόμενο είναι άλλος ένας τρόπος για να κάνετε θόρυβο! Τρέξτε μια δημοσκόπηση για παράδειγμα στο Facebook, κάντε μια ερώτηση...πχ ποιό είναι το νο. 1 πράγμα που σας κάνει να γελάτε; Οτιδήποτε μπορείτε για να κάνετε τους χρήστες σας να σας ακολουθούν και να θέλουν περισσότερα..
02

Video που τραβάνε τις εντυπώσεις

Σκεφθείτε αυτό: 45% των ανθρώπων, παρακολουθεί περισσότερο από 1 ώρα στο Facebook και το YouTube videos. Με άλλα λόγια, το video είναι ένα τέλειο εργαλείο να υιοθετήσετε στο digital marketing σας. Μπορείτε να μοιραστείτε video στην ιστοσελίδα σας, να τα κοινοποιήσετε στα social media και να τα μοιράσετε μέσα από όλα τα ψηφιακά μέσα. Τώρα, δεν ισχύει για τα παλία σας video. Όπως και η παρουσία σας στα social media, έτσι και τα video σας θα πρέπει να είναι πιο προσωπικά και να δεσμεύουν. Μην τραβάτε ένα video που απλά σχετίζεται με τις υπηρεσίες σας. Αυτό είναι βαρετό. Δημιουργήστε video που αναδεικνύουν την προσωπικότητά του ιατρείου σας.
03

Γίνεται ανιχνεύσιμοι από τα digital assistants

Η δημοτικότητα των αναζητήσεων μέσω φωνής, προβλέπεται να αυξηθεί ραγδαία μέσα στο 2020. Μάλιστα, οι προβλέψεις κάνουν λόγο για αύξηση άνω του 50% για το 2022. Αυτό σε συνδυασμό με τους ολοένα και περισσότερους χρήστες του διαδικτύου που έχουν ένα ψηφιακό βοηθό στο κινητό τους όπως η Siri και ο βοηθός του Google.
04

Βελτιώστε την πληρωμένη διαφήμιση σας

Το Google εισάγει πλέον τον όρο "Responsive Text Ads", δηλαδή διαφημίσεις που πλέον μπορούν να περιλαμβάνουν έως και 15 τίτλους και 4 διαφορετικές περιγραφές. Ανάλογα με την αποτελεσματικότητα, προβάλλει μόνο του τις διαφημίσεις που έχουν τη μεγαλύτερη σχετικότητα με την αναζήτηση.
05

Αποκτήσετε περισσότερες κριτικές ασθενών

Η αξία των θετικών κριτικών δεν είναι πια νέα.. Αλλά οι κριτικές και τα σχόλια γίνονται πολύ πιο σημαντικά το 2020, μιας και ολοένα περισσότεροι χρήστες τα εμπιστεύονται για τις όποιες αποφάσεις τους. Έρευνες μάλιστα δείχνουν ότι 90+% των χρηστών διαβάζουν τα online σχόλια ενώ 84% τα εμπιστεύονται σαν να ήταν το προσωπικό σχόλιο σύστασης κάποιου γνωστού τους. Με άλλα λόγια, δώστε σημασία στη ψηφιακή σας φήμη!
05

Αποκτήσετε περισσότερες κριτικές ασθενών

Η αξία των θετικών κριτικών δεν είναι πια νέα.. Αλλά οι κριτικές και τα σχόλια γίνονται πολύ πιο σημαντικά το 2020, μιας και ολοένα περισσότεροι χρήστες τα εμπιστεύονται για τις όποιες αποφάσεις τους. Έρευνες μάλιστα δείχνουν ότι 90+% των χρηστών διαβάζουν τα online σχόλια ενώ 84% τα εμπιστεύονται σαν να ήταν το προσωπικό σχόλιο σύστασης κάποιου γνωστού τους. Με άλλα λόγια, δώστε σημασία στη ψηφιακή σας φήμη!
06

Βελτιώστε την ιστοσελίδα σας με σκοπό τη ΔΕΣΜΕΥΣΗ

Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής! Όταν επικεντρώνεστε αποκλειστικά στην αισθητική, χάνεται μια καθοριστική τάση, δηλαδή ότι οι χρήστες χρησιμοποιούν την οθόνη τους πολύ διαφορετικά απο πρίν. Στόχος τους είναι να βρούν ακριβώς αυτό που ψάχνουν, τη στιγμή που φτάνουν στην ιστοσελίδα σας. Διαφορετικά τους έχετε χάσει. Και το χειρότερο, τους έχετε χάσει απο κάποιον ανταγωνιστή σας.
07

Δώστε σημασία στο Content Marketing

Έχει το περιεχόμενο ακόμη αξία το 2020; Κι όμως! Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, βοηθά να αναδείξετε τη γνώση και την εξειδίκευση σας σε δυνητικά νέους ασθενείς σας. Είναι αυτό που βάζει και το Google στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι αυτό που δίνει δύναμη στο SEO σας. Αν λοιπόν θέλετε να βελτιώσετε την κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης, μη σταματάτε να δημιουργείτε νέο περιεχόμενο. Και φυσικά πρέπει να προσέχετε το είδος του περιεχομένου σας! Έαν κάποιος που σας αναζήτησε κατέληξε να "φύγει" από το site σας 10" αργότερα, τότε έχετε πρόβλημα ποιότητας και αυτό σας δημιουργεί πρόβλημα στο Google. Μην δημιουργείτε λοιπόν περιεχόμενο, απλά για να έχετε νέα άρθρα. Μπείτε στη θέση ενος νέου δυνητικού σας ασθενή και αναρωτηθείτε "τί είναι αυτό που αναζητά ο ασθενής - στόχος μου;"

To 2020 βασικός στόχος είναι η κατανόηση της πολυπλοκότητας του digital marketing τοπίου και η επιλογή των στρατηγικών εκείνων που θα κάνουν το ιατρείο σας να δουλεύει, όπως επιθυμείτε. Εξάλλου, το marketing δεν είναι στάσιμο! Νεες τακτικές, νέες τεχνολογίες και οι συνεχείς μεταβολές των αλγορίθμων δεν αφήνουν ούτες τους digital marketers σε ησυχία!

Μη διστάσετε να ζητήσετε τη βοήθεια μας.

Μιλήστε μαζί μας