Πώς να αναδείξετε τη διαφορά σας ως επαγγελματίας;

Πώς να αναδείξετε τη διαφορά σας ως επαγγελματίας;

Όσοι επαγγελματίες έχετε συνεργασία μαζί μας γνωρίζετε τη χαρακτηριστική φράση της επικεφαλής της ομάδας μας..."θεωρείστε ότι είμαι ένα παιδάκι 5 χρονών, γιατί να σας προτιμήσω;" όταν προσπαθεί να κάνει μια επισκόπηση του brief σας όταν είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε το σχεδιασμό της δικής σας στρατηγικής marketing.

Αντίστοιχα και όσοι δεν έχετε συνεργαστεί μαζί μας...έχετε σίγουρα ακούσει την ερώτηση "ποιά είναι η δική σας μοναδική πρόταση;".. με άλλα λόγια, γιατί ένας ασθενής να σας επιλέξει σε σχέση με κάποιον άλλο συνάδελφο σας. 

Υ.Γ. Για να μην πέσουμε σε "επικίνδυνα" μονοπάτια σε σχέση με τον κώδικα δεοντολογίας, αυτό δεν έγκειται στη δημιουργία διαφήμισης με προκλητικό χαρακτήρα π.χ. "εγώ είμαι ο καλύτερος οδοντίατρος" ή "να προτιμήσετε το δικό μας οδοντιατρείο γιατί έχουμε αυτό το .... καλύτερο μηχάνημα". Ο μοναδικός σκοπός που ζητάμε να αντιληφθούμε την ειδοποιό διαφορά σας είναι γιατί αυτή πρέπει να είναι η βάση της όποιας στρατηγικής marketing κι επικοινωνίας. Για παράδειγμα, έχετε άμεση εξυπηρέτηση ραντεβού ακόμη και έκτακτων περιστατικών, ο ασθενής έχει πρόσβαση με όλα τα ΜΜΜ, διαθέτετε ένα νέο χώρο, έχετε εξειδίκευση στη Χ οδοντιατρική πράξη, κ.ο.κ.

Αυτό είναι κάτι που κάθε επαγγελματίας θα πρέπει να αντιληφθεί πριν το σχεδιασμό τη δικής του digital στρατηγικής marketing. Εαν δεν γνωρίζετε πώς να απαντήσετε στην ερώτηση αυτή, όποια εργαλεία marketing κι αν χρησιμοποιήσετε  δεν πρόκειται να έχετε μια αποτελεσματική επικοινωνία προς τους ασθενείς σας. 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΤΙΜΗΣ

Δεν ψάχνουν όλοι οι ασθενείς σας τον "πιο οικονομικό οδοντίατρο" στην περιοχή. Αυτό πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Και εδώ έρχεται η ειδοποιός διαφορά σας, δηλαδή στο να "χτίσετε" την αξία σας χωρίς να καθιστάται η τιμή και το κόστος τόσο σημαντικά.

"Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι αυτό που σας κάνει καλύτερο έναντι του ανταγωνισμού, στο μυαλό των πελατών σας" και αυτό είναι που θα πρέπει να "φωνάζει" σε κάθε σας καμπάνια, σε κάθε σας ενέργεια.

Σκεφτείτε για παράδειγμα τις εταιρείες και τους προμηθευτές που ήδη συνεργάζεστε! Υπάρχει κάποιος λόγος για τον οποίο τους έχετε επιλέξει και συνεχίζεται να τους επιλέγετε ακόμη κι αν αυτό που σας προσελκύει είναι μια μικρή διαφορά στο κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας ή ο τρόπος εξυπηρέτησης σας ή η εξειδικευμένη γνώση του αντικειμένου παροχής, κ.ο.κ.

Το ίδιο ισχύει και για σας ως επαγγελματία, ως οδοντίατρο. Το οδοντιατρείο σας θα πρέπει να εξασφαλίζει κάποια ειδοποιό διαφορά, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να διαφοροποιήστε!

ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΑ ΌΧΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ

Πώς να βρείτε τη δική σας "marketing" ειδοποιό διαφορά; Σας παραθέτουμε κάποιες απλές στρατηγικές.

  1. Αναγνωρίστε ποιούς ασθενείς θέλετε να δείτε. Τί είδους ασθενείς θέλετε να "βλέπετε" και πώς αντιστοιχούν τα τοπικά δημογραφικά σας στοιχεία; 

  2. Αναφέρετε 3 συνεδέλφους γύρω σας και αναγνωρίστε ποιο είναι το δικό σας "vibe". Ποιά είναι η αγορά στόχος τους και ποιες υπηρεσίες παρέχουν; Αναρωτηθείτε πώς αυτό διαφοροποιείται σε σας.

  3. Κατανοήστε την αγορά - στόχο σας. Έτσι, θα μπορείτε να επικοινωνήσετε πολύ πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά.

  4. Καθρεφτίστε το πάθος σας για το αντικείμενο σας. Αυτό που σας "γεμίζει" εσας ως επαγγελματία και ποιές θεραπείες σας αρέσουν περισσότερο.

  5. Καταλήξτε και στοχεύστε! Μόλις αντιληφθείτε τον ιδανικό σας ασθενή, τα δημογραφικά τους στοιχεία, το πάθος σας και τις προτιμώμενες θεραπείες σας είναι η ώρα να καταλήξετε! Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσφέρετε άλλες υπηρεσίες. Αλλά, να δώσετε έμφαση σε αυτό που θα πρέπει να εμπνέει τον ασθενή σας για τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας. 

  6. Επικοινωνήστε το όραμα σας μέσω της ιστοσελίδας σας. 

Και τότε έχετε πραγματικό αποτελέσμα στην digital επικοινωνία σας. Άλλωστε, ιστοσελίδες οδοντιατρείων υπάρχουν άπειρες.. αυτές που κάνουν τη διαφορά είναι αυτές που εμπνέουν το ΓΙΑΤΙ ο κάθε νέος δυνητικός ασθενής θα πρέπει να σας επιλέξει ως οδοντίατρο του. Προκαλέστε το αντίστοιχο συναίσθημα, κάντε μια διαφορετική φωτογράφιση, γράψτε ένα διαφορετικού ύφους ραντεβού, ανταγωνιστικό περιεχόμενο ιστοσελίδας, κ.α. Εφαρμόζετε τις υπηρεσίες σας διαφορετικά γιατί Α, Β, Γ... και όχι γιατί τα κάνετε καλύτερα (τίθεται θέμα δεοντολογίας) αλλά διαφορετικά...

ΜΕΤΑ, ΤΙ;

Όταν ολοκληρώσετε τα ανωτέρω βήματα, είναι η ώρα να προβείτε στην υλοποίηση της στρατηγικής σας marketing με τον πιο "έξυπνο" δυνατό τρόπο.

Και όλα ξεκινούν με:

  • μια υψηλής αποτελεσματικότητας ιστοσελίδα

  • ένα ελκυστικό περιεχόμενο για να προσκελύει και δεσμεύει νέους χρήστες και εν δυνάμει ασθενείς

  • προσωποποιημένη φωτογράφιση για τη "συναισθηματική" επικοινωνία με όσους επισκέπτονται για πρώτη φορά την ιστοσελίδα σας

  • μια δυνατή στρατηγική marketing για νέους ασθενείς, ολοκληρωμένη από όλες τις digital απόψεις

Μιλήστε μαζί μας συμπληρώνοντας ακολούθως τα στοιχεία σας..