Οδοντιατρείο: τρόποι ενίσχυσης ρευστότητας

Οδοντιατρείο: τρόποι ενίσχυσης ρευστότητας

Τους τελευταίους μήνες είναι πολύ δύσκολο για τα οδοντιατρεία κάθε μεγέθους, με πολλά οδοντιατρεία να αντιμετωπίζουν θέματα ρευστότητας ή/και χαμηλής παραγωγικότητας. Σίγουρα κατάσταση είναι δύσκολη, αλλά με λίγη βοήθεια σίγουρα μπορούν τα πράγματα να αντιστραφούν.

Για να σας βοηθήσουμε, παραθέτουμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές.

Δημιουργείστε τη δική σας τιμολογιακή πολιτική

Όταν οι ασθενείς ξεκινούν ένα πλάνο θεραπείας, δεν είναι συνήθως ξεκάθαρο το πότε θα πρέπει να πληρώσουν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας. Για να εξασφαλίσετε ότι δεν υπάρχει κάποια παρεξήγηση σχετικά με το πότε θα πρέπει να σας πληρώσουν, συστήνουμε να διαμορφώσετε μια τιμολογιακή πολιτική. Προφορικά, ενημερώστε τους ασθενείς σχετικά με τις επιλογές αποπληρωμής σας και ακόμη καλύτερα δώστε τους ένα έγγραφο ή μία ηλεκτρονική φόρμα να υπογράψουν. Έτσι, εξασφαλίζετε ότι οι ασθενείς σας κατανοούν ότι η αμοιβή σας δεν είναι θέμα επιλογής.

Ζητείστε να πληρωθείτε

Θυμηθείτε, εάν δεν ζητήσετε δεν θα λάβετε. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: αναθέστε σε ένα συγκεκριμένο άτομο της ομάδας σας να αναλάβει τη διαχείριση των οικονομικών σας. Το άτομο αυτό, λοιπόν, που μεταξύ άλλων θα είναι υπεύθυνο και για τη διαχείριση των όποιων οφειλών, θα πρέπει να γνωρίζει τι θεραπεία παρέχεται στον κάθε ασθενή σας και το κόστος αυτής. Η πληροφορία αυτή θα πρέπει να διαχέεται από τη γραμματέα σας έως και τον/την όποια βοηθό σας. Εάν δεν συμβεί αυτό, έχετε πρόβλημα εσωτερικής επικοινωνίας, κάτι που πρέπει να λύσετε το συντομότερο.

Αναλύστε το κόστος της θεραπείας

Απλά να πείτε στους ασθενείς σας πόσο οφείλουν, δεν είναι αρκετό. Επαναλάβετε όλες τις λεπτομέρειες της οδοντιατρικής θεραπείας που πραγματοποιήσατε και τί ακριβώς κάνατε στο ραντεβού σας. Για παράδειγμα, να πείτε απλά "κε Κώστα το κόστος είναι 50€" είναι πολύ διαφορετικό του "σήμερα, κάναμε 2 σφραγίσματα για να ...., χρησιμοποιήσαμε αυτά τα φάρμακα και ..... Το κόστος μας είναι 50€". Γνωρίζοντας τις απαιτούμενες πληροφορίες, ο ασθενής εκτιμά περισσότερο τη θεραπεία / υπηρεσία που του παρείχατε και κατανοεί καλύτερα το όποιο κόστος.

Επίσης, συστήνουμε να αποφύγετε την επιλογή του αν θα σας πληρώσει. Δεδομένης της επιλογής, η πλειοψηφία επιλέγει να πληρώσει αργότερα. Ξεκαθαρίστε ότι η αμοιβή σας δίδεται σε κάθε επίσκεψη.

Μιλήστε στους ασθενείς σας για το πρόγραμμα αμοιβής σας

Εκπαιδεύστε τους ανθρώπους που δουλεύουν μαζί σας ή τον ίδιο σας τον εαυτό να μιλά στον ασθενή για τις επιλογές αμοιβής σας. Και αυτό όχι μόνο στους νέους ασθενείς σας αλλά και σε στους "ανενεργούς" ασθενείς σας. Γνωρίζοντας ότι έχουν και εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής σας, ενδεχομένως να προγραμματίσουν τελικά εκείνη τη λεύκανση που αμελούν λόγω μειωμένης ρευστότητας και των ίδιων.


H διαχείριση θεμάτων ρευστότητας μπορεί να είναι αγχώδης διαδικασία, προκαλώντας σας άγχος για το μέλλον του οδοντιατρείου σας. Η μειωμένη εισροή περιστατικών και ασθενείς που δεν πληρώνουν στην ώρα τους είναι προβλήματα που μπορούν να αντιμετωπισθούν. Εάν θέματα μειωμένης ρευστότητας κρατούν πίσω το οδοντιατρείο σας, μάλλον είναι τώρα η ώρα να λάβετε τα μέτρα σας.

Εφαρμόστε τις ανωτέρω συμβουλές και σίγουρα κάτι θα πάει καλύτερα, ακόμη κι αυτές τις δύσκολες ώρες.