Google Ads οδοντιάτρου: γιατί είναι πιο σημαντικές από ποτέ;

Google Ads οδοντιάτρου: γιατί είναι πιο σημαντικές από ποτέ;

Ας μιλήσουμε για τις Google Ads. Γιατί;

Σίγουρα όχι για να σας πουλήσουμε κάτι χωρίς λόγο.. άλλωστε όσοι μας γνωρίζετε, ξέρετε την άποψη μας για τις Google Ads δηλαδή ως επαγγελματίες δεν προωθούμε την ανευ λόγου καταχώρηση πληρωμένης διαφήμισης και μάλιστα σε πολλούς πελάτες μας την αποφεύγουμε. Εξάλλου, για όσους τρέχουμε Google Ads, το σύνολο σχεδόν του ποσού πάει απευθείας στην Google για το διαφημιστικό σας budget και δεν υπάρχει κάποιο έμμεσο / άμεσο κέρδος για εμας. 

O λόγος λοιπόν που μιλάμε για αυτού του είδους την προβολή είναι, γιατί τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google συνεχώς εξελίσσονται. Οι τοποθετήσεις των διαφημίσεων και η σχέση τους με τις σελίδες οργανικών αποτελεσμάτων, έχει αλλάξει σημαντικά το τελευταίο διάστημα.

Σήμερα, ο χώρος των διαφημίσεων παίρνει το μεγαλύτερο μέρος της σελίδας. Μάλιστα, οι τρείς πρώτες τοποθετήσεις είναι όλες διαφημίσεις καθώς και τα πρώτα αποτελέσματα στην κατάταξη των διευθύνσεων (google maps). Ο διαθέσιμος χώρος για διαφημίσεις δεν έχει αυξηθεί. Ωστόσο, έχει αλλάξει κατά πολύ ο τρόπος που εμφανίζονται οι διαφημίσεις! 

Οι διαφημίσεις στο παρελθόν τονίζονταν με διαφορετικό χρώμα ώστε να είναι εύκολα διακριτές. Τώρα, η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μία διαφήμιση κι ένα οργανικό αποτέλεσμα είναι ότι έχουν τη λέξη "Ad" με έντονα μαύρα γράμματα. Έτσι, κάποιος που δεν προσέχει και πολύ είναι πολύ εύκολο να τις μπερδέψει με τα οργανικά αποτελέσματα.

Το κοινό κάνει ακόμη κλικ στις διαφημίσεις;

H απάντηση λοιπόν είναι "ναι". Ενδεχομένως εμείς να μην κάνουμε click στις διαφημίσεις γιατί εμείς δουλεύουμε στο dental marketing και γνωρίζουμε ποιες είναι οι διαφημίσεις. Φανταστείτε όμως κάποιον που αναζητά κάποια συγκεκριμένη υπηρεσία και βλέπει μια σειρά από αποτελέσματα σαν αυτά που περιγράψαμε προηγουμένως. Από εμπειρία γνωρίζουμε ότι ο χρήστης θα κάνει click στην επικεφαλίδα που απευθύνεται καλύτερα στη δική του αναζήτηση. 

Επίσης, το αποτέλεσμα της διαφήμισης έχει πολύ περισσότερη πληροφορία από ένα οργανικό αποτέλεσμα. Μπορείτε να τροποποιήσετε το κείμενο εμφάνισης της διαφήμισης ώστε να περιλαμβάνει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες όπως το τηλ. επικοινωνίας, τις ώρες λειτουργίας, την τοποθεσία, κ.α. Και όλα αυτά διαθέσιμα στο χρήστη χωρίς καν να κάνει click!

Τώρα, τι συμβαίνει όταν κάποιος κάνει πράγματι click σε μια διαφήμιση; Λοιπόν, εμείς, θα τον κατευθύνουμε σε μία εξατομικευμένη landing page που έχει σχεδιασθεί προσεκτικά για τη διαφημιστική καμπάνια. Φανταστείτε στα μάτια του δυνητικού σας ασθενή, που ψάχνει κάτι πολύ συγκεκριμένο... Κάνει click σε μία διαφήμιση και κατευθύνεται σε μια landing page που είναι σχεδιασμένη ακριβώς για την αναζήτηση του. Προφανώς και θα μετατραπεί το click σε κλήση στο ιατρείο προκειμένου να αξιοποιήσει τη φοβερή αυτή εμπειρία χρήστη!

Το σενάριο αυτό γίνεται πραγματικότητα συνέχεια. Έτσι, όταν εφαρμόζεται σωστά, οι Google Ads μπορεί να γίνουν ένας πολύ κερδοφόρος τρόπος για το οδοντιατρείο σας να βγει μπροστά (στον digital κόσμο) στην κάθε αναζήτηση του δυνητικού ασθενή σας.

5 λόγοι που θα θέλατε να τρέξετε κι εσείς Google Ads

Αμέτρητοι είναι λόγοι που ένας οδοντίατρος μπορεί να επιλέξει να αρχίσει να χρησιμοποιεί τις Google Ads. Για μας, οι κυριότεροι είναι:

  • Υπάρχει ένα άλλο ολοκαίνουριο οδοντιατρείο στην περιοχή 
  • Έχετε μια νέα ιστοσελίδα και θέλετε γρήγορα να αποκτήσετε νέους ασθενείς χωρίς να χρειάζεται να περιμένετε για το SEO αποτέλεσμα (ΠΡΟΣΟΧΗ: το SEO συνεχίζει να είναι η πιο αξιόπιστη μακροπρόθεσμη στρατηγική)
  • Έχετε μια ειδική προσφορά που θέλετε να προβάλλετε
  • Θέλετε να προωθήσετε μια υπηρεσία όπως οδοντικά εμφυτεύματα και να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς για τη συγκεκριμένη υπηρεσία 
  • Θέλετε να στοχεύσετε σε μια μεγαλύτερη ακτίνα δυνητικών περιστατικών από την περιοχή έδρας του οδοντιατρείου σας

Ενσωματώνοντας τις GOOGLE ADS στην ευρύτερη marketing στρατηγική σας

Οι Google Ads είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος όταν όλα τα κομμάτια της marketing στρατηγικής σας έχουν βελτιστοποιηθεί! Για παράδειγμα, η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να λειτουργεί σωστά, να είναι φιλική για το χρήστη και σχεδιασμένη για να μετατρέπει τους επισκέπτες της σε πραγματικούς ασθενείς. Στρατηγική SEO θα πρέπει επίσης να υπάρχει έτσι ώστε τα οργανικά αποτελέσματα να μπορούν να ανταγωνιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης. 

Και για να μην μιλάμε στον αέρα.. σας δίνουμε συγκεκριμένο παράδειγμα:

Βήμα 1: Μια ιστοσελίδα σχεδιασμένη για να μετατρέπει τα clicks σε νέους ασθενείς

Το πρώτο βήμα δημιουργίας μιας αποτελεσματικής στρατηγικής marketing είναι να κάνετε την ιστοσελίδα σας όσο πιο τέλεια γίνεται! Θα πρέπει να έχετε μια όμορφη ιστοσελίδα που κάνει τους χρήστες της να ταξιδέψουν, φτάνοντας σε όλες τις υψηλής αξίας υπο-σελίδες που θέλουμε να φτάσουν πριν έρθουν σε επικοινωνία με το οδοντιατρείο. Μαζί με το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, μια σταθερή SEO στρατηγική πρέπει να εφαρμόζεται! Με το χρόνο, αυτή θα κάνει την ιστοσελίδα σας ορατή στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Βήμα 2: Ξεκινήστε τις Google Ads για να φέρετε επισκεψιμότητα γρήγορα στην ιστοσελίδα σας

Μόλις η ιστοσελίδα σας και η SEO στρατηγική σας είναι στον αέρα, μπορείτε να ξεκινήσετε τις Google Ads για να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας άμεσα! Ανάλογα την περιοχή σας, οι ασθενείς που αναζητούν για οδοντίατρο στο γειτονικό προάστιο μπορούν να στοχευθούν με μια σχεδιασμένη καμπάνια, μια ξεχωριστή landing pafe κι ένα ανταγωνιστικό κείμενο. Θα πρέπει να σκεφθείτε την πιθανότητα μιας ξεχωριστής προσφοράς για την Google Ads καμπάνια σας π.χ. σαν ένα ειδικό πακέτο νέου ασθενή ή δωρεάν γνωμάτευση για αισθητικές υπηρεσίες, κ.α. 

Βήμα 3: Ενεργοποιήστε μια καμπάνια αναστόχευσης με τις Facebook Ads

Για εκείνους τους ασθενείς που δεν "σας καλούν" άμεσα, μπορείτε να τους καλλιεργήσετε την ιδέα με ένα συνδυασμό Facebook Ads. Aυτό είναι εύκολο να ξεκινήσει και πολύ προσιτό, μιας και η καμπάνια σας μπορεί να ξεκινήσει από μόλις 5€ ανά ημέρα. Μπορείτε να προσθέσετε ένα Facebook pixel στην ιστοσελίδας σας ώστε να "ανιχνεύσετε" τις πληροφορίες των χρηστών της ιστοσελίδας σας και να τους ταυτίσετε με κάποιο Facebook profile. Μέρες αργότερα θα μπορούν να βλέπουν τη διαφήμιση σας να "βγαίνει μπροστά τους" στο Facebook. Όχι και άσχημος τρόπος να τους υπενθυμίζετε ότι υπάρχετε, έτσι;

Ποιο είναι το κόστος για να ξεκινήσετε Google Ads;

Το ακριβές κόστος-ανά-κλικ που θα πληρώσετε εξαρτάται από την περιοχή σας, ποιες λέξεις θα στοχεύσετε και τον ανταγωνισμό σας. Το πιο σημαντικό πράγμα που θα πρέπει να γνωρίζετε όταν υλοποιείτε καμπάνιες Google Ads είναι τί αξίζει για σας ο κάθε νέος ασθενής. Ποια είναι η δια βίου αξία ενός νέου ασθενή; Μόλις το αντιληφθείτε αυτό, ζητείστε μας - μέσω του δικού μας υπολογιστικού εργαλείου απόσβεσης Google Ads - να πάρετε μια ιδέα για το πόσο θα πρέπει να ξοδεύετε στις διαφημίσεις για προσέλκυση νέων ασθενών.

Μιλήστε μαζί μας συμπληρώνοντας ακολούθως τα στοιχεία σας..