Λειτουργία οδοντιατρείου μετά την καραντίνα

Η πανδημία του κορωνοιού αναμφισβήτητα δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα σε πολλά οδοντιατρεία και όχι μόνο στην Ελλάδα. Οδοντιάτροι σε όλη την Ευρώπη δηλώνουν για τις ασφυκτικές οικονομικές επιπτώσεις που έχουν προκληθεί με κίνδυνο επιβίωσης ακόμη και σε χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία.

Χαρακτηριστικά, πρόσφατη έρευνα του British Dental Association, που αντιπροσωπεύει σχεδόν 12000 οδοντιατρεία, διαπιστώθηκε ότι 1 στα 5 οδοντιατρεία κινδυνεύουν να κλείσουν λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας μιας και δεν έχουν πλέον την απαιτούμενη ρευστότητα. Αντίστοιχα και χειρότερα ήταν τα αποτελέσματα ερευνών και σε άλλες χώρες βέβαια, όπου σημειωτέον σε πολλές απο αυτές η οδοντιατρική περίθαλψη δεν είναι αμιγώς ιδιωτική!

Και εκεί και παντού φαίνεται ότι κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος, όλα σχεδόν τα οδοντιατρεία παρείχαν αποκλειστικά δωρεάν τηλεφωνική συμβουλή.

Σε μας τη Δευτέρα 4/5 το λεγόμενο lockdown αναιρείται και τα περισσότερα οδοντιατρεία ανοίγουν σύμφωνα και με τις οδηγίες της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας και των λοιπών φορέων με τα αντίστοιχα μέτρα προφύλαξης και προστασίας.

Το βασικό ερώτημα που δημιουργείται είναι... Και τώρα τι;

Αρκεί να γυρίσει το κλειδί στην πόρτα για να επιστρέψει το οδοντιατρείο σας στην ομαλή ροή περιστατικών; Αρκεί η εφαρμογή όλων των απαιτούμενων μέτρων για να πείσετε το χαμένο ραντεβού του προηγούμενου μήνα να επιστρέψει; Θεωρείτε ότι θα ξεκινήσουν πολλά νέα πλάνα θεραπείας;

Σίγουρα όχι! Στο σημείο λοιπόν αυτό είναι ο ρόλος ο δικός μας, ο ρόλος των ειδικών της επικοινωνίας και του marketing να μοιραστούμε τις απόψεις και τις εμπειρίες μας στα πλαίσια της διαχείρισης κρίσεων (crisis management) για να διασφαλίσουμε ότι ως οδοντίατροι θα βγείτε και αυτή τη φορά πιο δυνατοί από πριν και θα συνεχίσετε να έχετε βιώσιμες επιχειρήσεις.

Ξεπεράστε τους δισταγμούς σας και εξασφαλίστε ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία του οδοντιατρείου σας ΤΩΡΑ

Η οποιαδήποτε είδους δαπάνη αυτό τον καιρό σίγουρα είναι αντιφατική με τη μειωμένη ταμειακή ροή. Ωστόσο, πρόκειται για μια από τις χαμηλότερου κόστους επενδύσεις που έχετε κάνει όλο αυτόν τον καιρό και θα έχει το πιο μεγάλο αντίκτυπο στην ικανότητα του οδοντιατρείου σας να επιβιώσει τους επόμενους 18-24 μήνες. Οι ασθενείς σας πλέον έχουν αποκτήσει την απαιτούμενη τριβή με το ψηφιακό κόσμο και αυτό μόνο θα αυξηθεί τα επόμενα 10 χρόνια.

Δεδομένα:
(1) Η απομακρυσμένη εργασία πλέον υιοθετήθηκε στη χώρα μας και ήρθε για να μείνει σε πολλούς τομείς
(2) Ακόμη και οι μεγαλύτερης ηλικίας ασθενείς αναγκάστηκαν για την καθημερινότητά τους να χρησιμοποιήσουν σύγχρονα εργαλεία του smartphone τους και να ανοίξουν το email για την καθημερινή τους επικοινωνία.

Το κόστος μιας επένδυσης για την απόκτηση μιας αποτελεσματικής από άποψη digital marketing παρουσίας δεν ξεπερνά τα 1.500 έως 3.000€ ενώ για να ξεκινήσει να έχει βάσεις, δεν χρειάζεται περισσότερο από 4 έως 6 εβδομάδες. Σίγουρα, δεν είναι πολλά τα πάγια του οδοντιατρείου σας που έχουν τέτοιο κόστος, από άποψη δαπάνης.

Αν δεν έχετε λοιπόν αφιερώσει χρόνο καθόλη αυτή την αδρανή περίοδο, αδράξτε την ευκαιρία το συντομότερο μιας και ο κίνδυνος νέων κρουσμάτων κορωνοιού είναι προ των πυλών, αν όχι σε 15 ημέρες σίγουρα από Οκτώβριο.

Προσαρμόστε τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας στις ανάγκες των ασθενών σας

Αξιολογήστε τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας και εντοπίστε ευκαιρίες για αντικείμενα συναφούς δραστηριότητας που έχουν σχεδιαστεί για ένα νέο περιβάλλον στο οποίο οι ασθενείς διστάζουν βρεθούν σε ένα χώρο αναμονής με επαφή με άλλα άτομα ή γύρω τους, για παρατεταμένη χρονική περίοδο.

Για παράδειγμα, ξεκινήστε υπηρεσίες που μπορούν με κάποιο τρόπο (π.χ. υποβοήθηση ψηφιακών μέσων) να είναι style "grab and go" π.χ. kits εκμάθησης στοματικής υγιεινής για παιδιά, kit λεύκανσης κ.ο.κ. Το ζητούμενο σας; Στην επόμενη αντίστοιχη κρίση να μη δίδεται οδοντιατρικές συμβουλές και να υλοποιείτε online consults μέσω Skype ή άλλων μέσων χωρίς να αμοίβεστε!

Τρέξτε σενάρια για χαμηλή, μεσαία ή κανονική ταμειακή ροή για 25%, 50% και 75% της αναμενόμενης εισροής ασθενών της εποχής

Τα μηδενικά έσοδα που βρισκόσαστε αυτήν τη στιγμή θα γίνουν πολύ πιο αισθητά, τώρα που η οικονομία αρχίζει να ζωντανεύει. Και αυτό γιατί το προσωπικό σας θα επιστρέψει από την αναστολή στην μηνιαία μισθοδοσία και τα λειτουργικά έξοδα του οδοντιατρείου θα δημιουργούνται!

Από εδώ και πέρα είναι η περίοδος υψηλότερου κινδύνου αυτής της κρίσης.

Γνωρίζοντας και κατανοώντας τα καύσιμα και της ροής κατανάλωσης αυτών απο το οδοντιατρείο σας, έχοντας τρέξει τα διάφορα σενάρια, σας επιτρέπουν πιο ευέλικτο προγραμματισμό της λειτουργίας και προσαρμογής σας στις νέες συνθήκες!

Μη διακόψετε το marketing σας σε όποιο επίπεδο κι αν είναι

Πριν από λίγα χρόνια όταν η οικονομική κρίση άρχισε να κάνει αισθητή την παρουσία της και στον οδοντιατρικό κλάδο, αρκετοί επαγγελματίες από τα πρώτα πράγματα που έκαναν ήταν όχι μόνο περιορισμός αλλά και μηδενισμός των όποιων ενεργειών marketing και επικοινωνίας τους. Οι απόψεις πολλές και διαφορετικές.. Σίγουρα λόγω ιδιότητας μας δεν θα μας θεωρήσετε και τους πιο αντικειμενικούς. Ωστόσο, μεταξύ άλλων, η θεωρία λέει ότι σε μια κρίση όχι μόνο ΔΕΝ μηδενίζεις το marketing αλλά το μεγιστοποιείς!

Στην πράξη, εμείς θα σας πούμε ότι συνεχίζουμε να υπάρχουμε για 17 σχεδόν πλέον χρόνια λειτουργίας. Βασική μας δραστηριότητα είναι η υποστήριξη του marketing μονάδων υγείας και δη οδοντιατρείων. Ξεπεράσαμε μαζί σας την κρίση...και αυτό που μάθαμε είναι ότι τα οδοντιατρεία που βγήκαν πιο δυνατά είναι όχι αυτά που απλά συνέχισαν την επικοινωνία τους αλλά αυτά που εφάρμοσαν ακόμη πιο έξυπνες και καθετοποιημένες εφαρμογές επικοινωνίας στους ασθενείς τους!

Βελτιστοποιηθείτε ΤΩΡΑ!

Η πίεση των λειτουργικών και μισθοδοτικών (για όσους έχουν εργαζόμενο /ους) εξόδων, θα αυξηθεί στη μετά-COVID19 εποχή χαμηλότερων ροών ασθενών. Κάνοντας όλες τις δυνατές στρατηγικές αλλαγές στην τιμολογιακή σας πολιτική, στη βελτιστοποίηση της λειτουργίας σας, στον τρόπο παροχής / μετάδοσης στον ασθενή νέου προφίλ θα είναι πιο σημαντικά όταν τα οδοντιατρεία σας επιστρέψουν σε λειτουργία.

Επικοινωνήστε με τους εργαζόμενους σας (όσοι έχετε!)

Πιθανώς να διστάζετε να εξασφαλίσετε μια ομαλή επικοινωνία (π.χ. να μοιραστείτε τις ανησυγχίες σας) με το προσωπικό σας αυτή την περίοδο της αβεβαιότητας. Δεν είναι όμως δόκιμο να αφήνετε τους ανθρώπους, τον άνθρωπο που σας στηρίζει καθημερινά στο άγνωστο. Αποκτήστε ένα πλαίσιο επικοινωνίας. Οι άνθρωποι σας σίγουρα θα το εκτιμήσουν!

Για να λαμβάνετε όλα τα νέα μας άρθρα με προσφορές και χρήσιμα νέα, συμπληρώστε το email σας
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στην ιστοσελίδα μας.

Επικοινωνήστε μαζί μας