Τρόποι για να αξιοποιήσετε το καλοκαίρι υπέρ της προβολής του οδοντιατρείου σας

Αγαπάμε το Καλοκαίρι! Και όχι δεν είναι γιατί δουλεύουμε δίπλα στη θάλασσα τώρα το καλοκαίρι..αλλά γιατί το καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή για branding!

Τα παιδιά έχουν τελειώσει το σχολείο, οι περισσότεροι έχουν γεμίσει με βιταμίνη D και είναι πιο χαλαροί..υπάρχουν ατέλειωτες κοινωνικές εκδηλώσεις, κ.ο.κ

Μην αφήνετε λοιπόν το καλοκαίρι να περάσει αναξοιοποίητο...

Πρίν όμως σας παραθέσουμε τρόπους για το πώς να το αξιοποιήσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μη ξέχάσετε τα ΓΙΑΤΙ σας!

Όπως λέμε και στα σεμινάρια μας, πρέπει να θυμηθείτε τα ΓΙΑΤΙ σας..

Ο λόγος που τα κάνετε όλα είναι ΓΙΑΤΙ θέλετε να..

  • κλείσετε περισσότερα περιστατικά

  • προωθήσετε μια συγκεκριμένη υπηρεσία

  • αυξήσετε την παρουσία και το κοινό σας στα social media,

  • ενημερώσετε το κοινό για το brand του οδοντιατρείου σας,

  • δεθείτε περισσότερο με το κοινό σας

Η αλήθεια είναι ότι αν προσπαθήσετε να τα κάνετε όλα μαζί, μάλλον δεν θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επικεντρωθείτε σε 1-2 στόχους και μόλις το κάνετε αυτό θα είναι πιο εύκολο να σχεδιάσετε τη δική σας στρατηγική και να προχωρήσετε στην αξιοποίηση της πιο χαρούμενης εποχής του χρόνου!

Πώς, λοιπόν, μπορείτε να χτίσετε το brand σας στο καλοκαίρι;

#1 Εθελοντισμός

Ο εθελοντισμός σημαίνει ότι νοιάζεστε / ενδιαφέρεστε για κάτι. Και ποιός ασθενής δεν θέλει ο οδοντίατρος του να ενδιαφέρεται;!

Ιδέες για εθελοντική δράση περιλαμβάνουν:

  • τράπεζες τροφίμων,
  • καταφύγια ζώων,
  • τράπεζες αίματος,
  • έρανοι, κ.α.

Και όταν αποφασήσετε σε τί θα δραστηριοποιηθείτε, κάντε το γνωστό! Με ταπεινότητα..

Φωτογραφηθείτε και στη συνέχεια κοινοποιήστε τις στα social media.

#2 Μοιραστείτε αυτό που κάνετε

Μεταξύ άλλων, το νόημα της ανωτέρω δράσης είναι...μείνετε ενεργοί στα social media μέσα στο καλοκαίρι!

Και θυμηθείτε.. δεν χρειάζεται να αναρτάτε συνέχεια ιατρικές / οδοντιατρικές πληροφορίες. Αναμείξτε τα! Αναρτήστε και προσωπικό ή μη-προωθητικό υλικό που βοηθά στη σύσφιξη σχέσεων και στην ενίσχυση σχέσεων με τους ασθενείς σας.

Ενδιαφέρον δείχνουν αναρτήσεις από ενέργειες όπως:

  • συμμετοχή σε διαγωνισμούς, π.χ. μαραθώνιος
  • ταξίδια - εσείς ή κάποιος από τους συνεργάτες σας ταξιδεύετε σε ιδιαίτερα μέρη αυτό το καλοκαίρι;
  • συμμετοχή σε παιχνίδια
  • διασκέδαση όπως ταινίες στον κινηματογράφο, θεματικά πάρκα κ.α.

#3 Social media campaign

Οι άνθρωποι τώρα δεν πάνε πουθενά χωρίς τα SMARTPHONES τους! Και όσο ενοχλητικό κι αν είναι αυτό στο βραδινό τραπέζι σας, είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΝΕΑ!

Η υλοποίηση καμπάνιας στα social media, σας εξασφαλίζει επικοινωνία με τους ασθενείς σας όπου κι αν αυτοί πάνε μέσα στο καλοκαίρι!

Και μπορείτε ανάλογα με τους στόχους σας...και όσο ακόμη το επιτρέπει ο κώδικας δεοντολογίας.. να "τρέξετε" διάφορες καμπάνιες, όπως:

  • Σύσταση ασθενών: η σύσταση από στόμα-σε-στόμα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική! Άλλωστε, 90% του όποιου κοινού, είναι πιθανό να προτιμήσουν ένα brand εφόσον το κάνουν οι φίλοι τους.

  • Φιλικό στοίχημα: τολμήστε και ζητήστε τα likes του κοινού σας για να κάνετε ή όχι κάτι. Για παράδειγμα, αναρτήστε μια φωτογραφία με κάτι τολμηρό για σας ή έναν συνεργάτη σας και ενημερώστε το κοινό σας ότι αν μαζέψετε π.χ. 100 LIKES ο γιατρός μας θα κάνει αυτό... Έτσι, εκτός του ότι θα μαζέψετε το ενδιαφέρον του υφιστάμενου κοινού σας, θα προσκαλέσουν κι άλλους φίλους /ες τους για να δούν το στοίχημα.

  • Διαγωνισμός giveaway: κάντε ένα διαγωνισμό στη σελίδα σας στο Facebook και δώστε ένα δώρο βάσει κάποιου στόχου, κ.α.

#4 Οργανώστε ένα party ή μια εκδήλωση

Το καλοκαίρι είναι μια καλή εποχή για πιο χαλαρές εκδηλώσεις, σε πιο χαλαρή ατμόσφαιρα, κ.ο.κ.

Βρείτε μια αφορμή και μοιραστείτε εμπειρίες με τους ασθενείς σας.

 

Σας πείσαμε τελικά ότι το καλοκαίρι ως εποχή έχει πολλά μα σας "δώσει";

Αν θέλετε βοήθεια η ομάδα μας πάντως θα είναι εδώ το καλοκαίρι για να υποστηρίζει τα σχέδια κι άλλων συναδέλφων σας!

Μιλήστε μαζί μας στο 2109658356 ή συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα επικοινωνίας.

Μιλήστε μαζί μας