Social media marketing οδοντιατρείου - συχνές ερωτήσεις

Αλήθεια, μπορεί ένας οδοντίατρος να αποκτήσει νέα περιστατικά απο τα social media;

Φυσικά και μπορεί. Ωστόσο, τα social media λειτουργούν περισσότερο υποστηρικτικά - με καταλυτικό ρόλο μάλιστα μερικές φορές - στην υιοθέτηση νέων περιστατικών. Ο κόσμος πλέον κάνει έρευνα για τα πάντα, ακόμη και για επαγγελματίες υγείας πριν καταλήξει στην όποια απόφαση. Έτσι, οι δυνητικά νέοι ασθενείς σας ελέγχουν την παρουσία σας στα social media, την ιστοσελίδα σας και τα σχόλια (reviews) για σας στο διαδίκτυο. Προκειμένου να δίνετε μια καλή εντύπωση και εικόνα, θα πρέπει η παρουσία σας στα social media να είναι ενημερωμένη και φυσικά ενεργά. Τα social media άλλωστε είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος διατήρησης κι ενίσχυσης του πελατολογίου σας.


Τα social media απαιτούν χρόνο. Πώς να βρώ τον απαιτούμενο χρόνο;

Πραγματικά η διατήρηση μιας ενεργής παρουσίας στα social media απαιτεί αφοσίωση. Προτείνουμε τον ορισμό ενός συγκεκριμένου ατόμου στο ιατρείο σας να διαχειρίζεται τα προφίλ σας στα social media, αλλα να έχει εμπειρία σε θέματα τεχνολογίας. Έτσι, όταν για παράδειγμα λαμβάνουν απο εμας ένα email κάθε εβδομάδα με τις αναρτήσεις της εβδομάδος, μπορούν να προγραμματίσουν το πότε θα αναρτώνται, είτε απευθείας στα ίδια τα social media (Facebook, κ.α.) ή με τη χρήση αντίστοιχων applications. Και φυσικά η δουλειά τους δε σταματά εκεί..μιας και θα πρέπει να κάνουν log in ανά τακτά διαστήματα προκειμένου να απαντούν στα όποια σχόλια ή κριτικές.

Σε ποιά social media θα πρέπει να έχω παρουσία;

Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι πραγματικά ανάλογη του δημογραφικού σας στόχου. Το Facebook τείνει να χρησιμοποιείται από κόσμο διαφορετικών ηλικιών και γενικά συστήνουμε να έχετε μια Facebook business page μιας και έχει περισσότερη απήχηση στις μηχανές αναζήτησης αλλά και πολλές δυνατότητες προβολής. Το Instagram είναι επίσης πολύ δημοφιλές για κοινό < 40 ετών. Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να βάζετε περισσότερο περιεχόμενο. Αντίθετα, το Twitter συστήνεται περισσότερο για ενημέρωση και την άντληση links.

Πως λειτουργούν τα reviews και τα σχόλια ασθενών;

Τα σχόλια / οι κριτικές είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας των social media. Το Facebook επιτρέπει στους χρήστες να αφήνουν σχόλια στη σελίδα σας στο Facebook, όπως συμβαίνει και με το Google. Οι εν δυνάμει ασθενείς σας κοιτούν αυτά τα σχόλια και την τελική βαθμολόγηση (αστέρια) προκειμένου να καταλήξούν για τον επαγγελματία ή οδοντιατρείο που θα εμπιστευθούν. Αυτό λέγεται "social proof" και έχει καθοριστικό ρόλο στο πώς το κοινό αλληλεπιδρά με τις επιχειρήσεις και τα οδοντιατρεία σήμερα. Διαθέτοντας μια ενημερωμένη και ενεργή σελίδα στο Facebook με 5-star σχόλια δίνει μια θετική στήριξη στην υιοθέτηση νέων περιστατικών.

 

Για να λαμβάνετε όλα τα νέα μας άρθρα με προσφορές και χρήσιμα νέα, συμπληρώστε το email σας
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στην ιστοσελίδα μας.

Επικοινωνήστε μαζί μας