Πληρωμένη προβολή στο Facebook για το οδοντιατρείο σας: αξίζει τον κόπο;

To Facebook αποτελεί ένα τέλειο εργαλείο για τη διατήρηση των ασθενών σας αλλά και τη ρύθμιση συστάσεων.

Αναμφίβολα, ως εργαλείο προβολής, το Facebook δίνει ένα θετικό μήνυμα για το οδοντιατρείο σας σε όλους τους δυνητικούς σας ασθενείς.

Η συντήρηση δε του περιεχόμενου της Facebook page σας με τακτική ανανέωση του περιεχομένου της, εξασφαλίζει ότι το οδοντιατρείο σας δεν ξεχνιέται.

Εάν, ωστόσο, θέλετε να μετατρέψετε το Facebook σε ένα εργαλείο υιοθέτησης νέων ασθενών θα πρέπει να σκεφθείτε και την πληρωμένη διαφήμιση μέσω αυτού.

Τί κάνει την προβολή μέσω Facebook τόσο ενδιαφέρουσα για το σύγχρονο οδοντιατρείο;

  1. Στοχευμένη διαφήμιση: το Facebook σας δίνει πολλές επιλογές ως προς τη στόχευση στους ιδανικούς ασθενείς σας. Η αλήθεια είναι ότι μπορείτε να στοχεύσετε βάσει ενδιαφέροντος, συμπεριφοράς και δημογραφικών στοιχείων. Ωστόσο, θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι η χρήση των στοιχείων αυτών δεν είναι τόσο αποδοτικά για το ελληνικό κοινό μιας και ο Έλληνας χρήστης του Facebook δεν δίνει τόσες πληροφορίες όσο στο εξωτερικό.

  2. Δεκτικό κοινό: το Facebook "τρέχει" τις διαφημίσεις με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι πολύ ενοχλητικές στους χρήστες του. Και το κοινό αντίστοιχα φαίνεται να είναι δεκτικο στις διαφημίσεις του μιας και εμφανίζονται με φυσικό τρόπο στο newsfeed τους.

  3. Επιλογές: Βάσει των δικών σας στόχων, το Facebook προσφέρει πλήθος επιλογών προβολής. Η αλήθεια είναι ότι μπορείτε να προωθήσετε τη σελίδα σας για να εξασφαλίσετε νέα likes, να προωθήσετε κάποια απο τις αναρτήσεις σας για νέους δυνητικούς ασθενείς και να επικοινωνήσετε νέες υπηρεσίες σε υφιστάμενους ασθενείς.

  4. Προσιτό κόστος: το Facebook ως μέσο προβολής είναι πολύ προσιτό σε σχέση με άλλα μέσα προβολής στο διαδίκτυο με μέσο όρο κόστους / click στα 0,25€

Διατηρήστε το budget σας με τις αντίστοιχες ενέργειες βελτιστοποίησης

Παρά το γεγονός ότι μέσω της προβολής μπορείτε να εξασφαλίσετε νέους ασθενείς, η επιτυχία δεν είναι προδιαγεγραμμένη. Ο παράγοντας που κάνει τη διαφορά είναι το πόσο κάλα έχουν βελτιστοποιηθεί τα φίλτρα προβολής των διαφημίσεων σας.

Σίγουρα το Facebook έχει ένα μέγαλο κοινό. Περίπου 70% των ενηλίκων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αυτή. Αυτό όμως δεν είναι και πάντα θετικό. Εσείς θα πρέπει να προσδιορίσετε το κοινό εκείνο που θα μπορούσε να επισκεφθεί το οδοντιατρείο σας...και σίγουρα δεν είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 20χλμ απο το οδοντιατρείο σας.

Οι διαφημίσεις σας δε, θα πρέπει να κάνουν τη διαφορά. Η τέλεια φόρμουλα για την εξασφάλιση των στόχων σας είναι η δημιουργικότητα και η δοκιμή. Με απλά δηλαδή λόγια, οι διαφημίσεις σας να είναι σχετικές με το αντικείμενο και στόχο σας, να είναι ελκυστικές και να ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν like.

Κυρίως όμως θα πρέπει να αποτελούν συνέχεια της συνολικής σας στρατηγικής marketing. Καθώς δοκιμάζετε διαφορετικές τακτικές, θα θέλετε να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας με την αντίστοιχη προσαρμογή / "πείραγμα" των όποιων διαφημίσεων σας.

 


Θέλετε βοήθεια με τη συντήρηση του περιεχομένου του οδοντιατρείου σας στα social media ή με την υλοποίηση ενεργειών προβολής σε αυτά;

Μιλήστε με τον / την εξειδικευμένο μας σύμβουλο στο 210 9658 356 ή στείλτε μας email συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα επικοινωνίας.

Name*

Email*

Subject*

Message*

 

seminars tab1

Μιλήστε μαζί μας

Name*

Email*

Subject*

Message*

NEWSLETTER

Συμπληρώστε το email σας προκειμένου να ενημερώνεστε για χρήσιμα άρθρα και νέα σεμινάρια μας.

Πού θα μας βρείτε

Τα γραφεία μας βρίσκονται: Λεωφ. Βάκχου 13, Βάρη Βούλα Βουλιαγμένη 16672

Τηλ. +30 210 9658356

Καθημερινά 09.00πμ - 21.00μμ