Όταν αποφασίζεις να μειώσεις τις ακυρώσεις ή τις χωρίς προειδοποίηση "μη εμφανίσεις" στα προγραμματισμένα ραντεβου του οδοντιατρείου σας, υπάρχουν διαφορετικά πρωτόκολλα εφαρμογής για:

  • Νέους ασθενείς

  • Ασθενείς που προσέρχονται για επανεξέταση

  • Ασθενείς που έχουν προγραμματίσει επέμβαση

  • Ασθενείς που ακύρωσαν προγραμματισμένη επέμβαση, κ.α.

Παρα τις διάφορες υπέροχες εφαρμογές της, η τεχνολογία μας χρησιμεύει ώστε να ενημερώσετε και να εκπαιδεύσετε τον ασθενή ως προς τις ενδεχόμενες επιπτώσεις της μη πραγματοποίησης της όποιας θεραπείας στην ίδια του την υγεία. Για παράδειγμα, σε ένα οδοντιατρείο ο ασθενής θα πρέπει να γνωρίζει τις συνέπειες της ακύρωσης ενος ραντεβού για σφράγισμα και το τι αυτό σημαίνει για τη στοματική του υγεία.

Αναθέστε σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο εντος του οδοντιατρείου σας την επιβεβαίωση προσέλευσης των ραντεβού. Το συγκεκριμένο άτομο θα πρέπει να διαθέτει άριστες ικανότητες επικοινωνίας.

Μάθετε απο τους ίδιους τους ασθενείς σας πώς θέλουν να ειδοποιηθούν για την επιβεβαίωση του ραντεβού τους: sms, τηλεφώνημα ή email. Το SMS, να σας πούμε την αλήθεια, είναι πιο γρήγορο και το εφαρμόζουν τα περισσότερα συνεργαζόμενα οδοντατρεία μας.

Το πρωτόκολλο επιβεβαίωσης ραντεβού υπακούει στον κανόνα: 3-3-1 δηλ. τρείς εβδομάδες, τρείς ημέρες και 1 ημέρα πριν το προκαθορισμένο ραντεβού. Εκτός, βέβαια εαν ο ασθενής σας έχει ενημερώσει για κάτι διαφορετικό.

Συγκεκριμένες κατηγορίες ασθενών, θα πρέπει να ειδοποιούνται άμεσα. Για παράδειγμα:

  • Αυτοί που και στο παρελθόν δεν έχουν παρουσιασθεί χωρίς προγενέστερη ειδοποίηση

  • Οι νεαροί ασθενείς. Οι ασθενείς μεγαλύτερης ηλικίας είναι πολύ πιο αξιόπιστοι.

  • Οι ασθενείς που έχουν κλείσει ραντεβού μέσω του δημόσιου ασφαλιστικού τους φορέα ή μέσω κάποιας πλατφόρμας. Οι "ιδιώτες" ασθενείς ή αυτοί που προσέρχονται μέσω ιδιωτικής ασφαλιστικής είναι πολύ πιο αξιόπιστοι.

  • Οι ασθενείς που απο μόνοι τους επιλέγουν μακροπρόθεσμες ημερομηνίες

  • Οι ασθενείς απο το εξωτερικό

    Ο γονιός ή ο σύντροφος που προγραμματίζει το ραντεβού για το παιδί ή τον / τη συντροφο του, αντίστοιχα.

Καλό θα είναι η γραμματέας σας ή ο ίδιος ο επαγγελματίας υγείας να έχει μια λίστα με ραντεβού άμεσης προτεραιότητας ώστε να κλείνουν οι "τρύπες", όποτε χρειάζεται.

Για τους "νέους" - δηλ. αυτοί που προσέρχονται πρώτη φορά στο οδοντιατρείο - ασθενείς η κλήση από τον ίδιο τον οδοντίατρο για επιβεβαίωση μειώνει τις ακυρώσεις μη προσέλευσης των "νέων" ασθενών και αισθάνονται ακόμη πιο καλοδεχούμενοι.

Εαν ο ασθενής δεν προσέλθει, συνίσταται άμεση ενημέρωση του. Εαν δεν βρείτε τον ίδιο / α, ενημερώστε με κάποιο τρόπο ότι θα επικοινωνήσετε μαζί του / της εντος 1 εβδομάδας. Εαν χρειασθεί, προσπαθήστε εντος της εβδομάδας.

Σας είναι δύσκολο να μπείτε σε αυτη τη διαδικασία? Αναλαμβάνουμε εμείς. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9658 356 ή This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ομιλίες & Συνέδρια