7 λόγοι για να εισάγετε εργαλεία chat ή messenger στην ιστοσελίδα του οδοντιατρείου σας

Στις παρουσίασεις μας αλλά και στις ενημερώσεις σας, λέμε συνέχεια ότι το προφίλ του ασθενή που απευθύνεστε έχει πλέον αλλάξει και ότι ζούμε στην εποχή της ταχύτητας. Έτσι λοιπόν, όταν έχουμε ερωτήματα ακόμη και στο διαδίκτυο θέλουμε άμεση απάντηση! Μέσα από την ιστοσελίδα σας αυτό πλέον μπορείτε να το εξασφαλίσετε με πλήθος εργαλείων όπως η ενσωμάτωση επικοινωνίας μέσω Facebook Messenger ή ακόμη και Chat.

Με αυτό τον τρόπο οι ασθενείς σας, δυνητικοί και υφιστάμενοι έχουν μια 24/7 υποδοχή και εξυπηρέτηση τόσο για τον προγραμματισμό του νέους τους ραντεβού ή για την απάντηση του όποιου ερωτήματος τους.

Τα εργαλεία αυτά μπορούμε να ενσωματώσουμε πλέον στη νέας τεχνολογίας responsive ιστοσελίδα σας.

Αν δεν έχετε πεισθεί ακόμη για την αναγκαιότητά του, σας παραθέτουμε 7 απλούς λόγους:

1. Βελτίωση εμπειρίας ασθενή / χρήστη ιστοσελίδας

Στο σύγχρονο digital marketing, αποτελεί παρελθόν πλέον η επικοινωνία με τον όποιο ενδιαφερόμενο επισκέπτη μιας ιστοσελίδας σε μεταγενέστερο χρόνο μέσω email απάντησης στην όποια φόρμα επικοινωνίας έχει συμπληρώσει. Ο χαιρετισμός των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας όσο είναι online και αναζητούν πληροφορίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας, προγραμματισμό ραντεβού κ.ο.κ. μια τέτετοια υπηρεσία αποτελεί την εξυπηρέτηση επιλογής. Γρήγορα, αποτελεσματικά και εύκολα κάνετε τους ασθενείς σας να αισθάνονται σημαντικοί, ότι έχουν αξία κ.α.

2. Κάνει το ιατρείο σας διαθέσιμο 24/7

Η εύκολη πρόσβαση αποτελεί ένα από τα πιο αποδοτικά marketing. Οι ασθενείς σας αισθάνονται ότι έχουν αξία για σας όταν γνωρίζουν ότι το οδοντιατρείο σας παρέχει κι αυτή τη δυνατότητα για βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση τους. Ακόμη κι αν δεν λειτουργείτε σε 24ωρη βάση - απόλυτα αναμενόμενο - τα όποια μηνύματα φτάνουν στο inbox σας και μπορείτε να τα απαντήσετε άμεσα το επόμενο πρωί. Εξάλλου 30% νέων δυνητικών ασθενών εξασφαλίζεται εκτος ωρών λειτουργίας και οι περισσότεροι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σταματούν την αναζήτηση τους σε άλλα οδοντιατρεία όταν εξασφαλίζουν επικοινωνία.

3. Σας φέρνει νέους ασθενείς

Οι δυνητικοί ασθενείς / πελάτες σας είναι στην ιστοσελίδα σας αυτή τη στιγμή και εάν το οδοντιατρείο σας είναι κλειστό έχετε χάσει μια σημαντική ευκαιρία. Μην αφήνετε αυτό να συμβεί. Η χρήση εργαλείων chat και messenger σας παρέχει τη δυνατότητα να κρατήσετε ψηφιακά το χέρι του δυνητικού σας πελάτη και να "περπατήσετε" μαζί στη διαδικασία επιλογής του οδοντιατρείου σας.

4. Βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής marketing που εφαρμόζετε

Έχετε ήδη επενδύσει χρήματα και χρόνο στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας. Με τη χρήση εργαλείων chat και messenger είστε ένα βήμα ακόμη πιο μπροστά προς την ολοκλήρωση της όποιας "πώλησης".

5. Απελευθερώνει τις τηλεφωνικές σας γραμμές και μειώνει το κόστος υποστήριξης

Η αλήθεια είναι ότι η εφαρμογή των εργαλείων αυτών μπορεί να συμβάλλει στην απάντηση ερωτήσεων που δεν είναι δυνατόν μέσω της τηλεφωνικής κλήσης. Απλά, κάνει την επικοινωνία πιο εύκολη και απλή, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος της.

6. Χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με υφιστάμενους και δυνητικούς ασθενείς

7. Παρέχει άνεση

Η άνεση στην επικοινωνία είναι μεγάλης αξίας και ίσως ένας από τους καλύτερους λόγους εφαρμογής των εργαλείων αυτών. Τίποτα δε συγκρίνεται με τη δυνατότητα λήψης απαντήσεων όταν και όποτε θέλουμε. Άμεση υποστήριξη και παροχή απαντήσεων σε απλές ερωτήσεις είναι καταλυτικής σημασίας για την ενίσχυση των "πωλήσεων" σας μέσω διαδικτύου.

 

Στείλτε μας το μήνυμα σας..