5 συνηθισμένα λάθη οδοντιατρικού marketing στο διαδίκτυο

Η αλήθεια είναι ότι στις μέρες μας, έχετε πολυάριθμες επιλογές για ανάθεση του marketing του οδοντιατρείου σας. Ιδιαίτερα αν συγκρίνει κανείς με την εποχή που πρωτοξεκινήσαμε εμείς, το 2004.

 

Οι επιλογές αυτές περιλαμβάνουν γραφίστες, που τους απασχολεί κυρίως η τελική εικόνα και η εμφάνιση της όποιας εργασίας.. SEO επαγγελματίες ή agency που προσφέρουν υπηρεσίες βελτιστοποίησης... Social Media ειδικούς που αναλαμβάνουν τη διαχείριση της παρουσίας σας στα social media όπως Facebook και Instagram. Αντίστοιχα, υπάρχουν και οι ελάχιστες προτάσεις όπως η δική μας.. ενος καθετοποιημένου marketing agency που συνδυάζει όλες τις προαναφερόμενες "ειδικότητες" και υπηρεσίες κάτω από μία στέγη!

Για να δούμε λοιπόν τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που ως προς το marketing μέσω διαδικτύου ενος οδοντιατρείου και ποιό είναι τελικά το είδος του επαγγελματία που θα πρέπει να αναζητάτε!

1. Website σχεδιαστες και προγραμματιστές

Απο που ξεκινά η στρατηγική marketing του οδοντιατρείου σας; Από την ιστοσελίδα σας...ένα μαγικό πεδίο όπου οι όποιοι δυνητικοί ασθενείς σας μετατρέπονται σε νέους πραγματικούς ασθενείς.

Οι παροχές ενός επαγγελματία για την ιστοσελίδα σας μπορεί να ποικίλουν..ο συνεργάτης σας μπορεί να είναι κάποιος τοπικός πάροχος που να μην έχει μεγάλη εμπειρία με ιστοσελίδες οδοντιατρείων ή να είναι κάποια μεγάλη εταιρεία με πολλά αντίστοιχα sites.

Όταν καταλήξετε στην τελική επιλογή σας, βεβαιωθείτε ότι ο επαγγελματίας έχει την απαιτούμενη εμπειρία. Στην τελική η νέα σας ιστοσελίδα θα πρέπει να σας φέρνει νέους ασθενείς και δεν σας απασχολούν οι καταναλωτές ενός φαρμακείου ή να αποκτήσετε B2B διασυνδέσεις.

2. SEO agencies

Συνήθως αν η ιστοσελίδα σας δεν έχει βελτιστοποιηθεί απο την αρχή της δημοσιεύσης της, ενδεχομένως να συνεργαστείτε με κάποιον SEO ειδικό αφού η σελίδα σας δημοσιευθεί. Ιδανικά, η ιστοσελίδα σας θα έπρεπε να βελτιστοποιηθεί πριν καν δημοσιευθεί. Ωστόσο, ποτέ δεν είναι αργά.

Το SEO είναι ένας τομέας του internet marketing που απαιτεί σημαντική προσπάθεια και θέλει χρόνο για να δείτε τα πραγματικά της αποτελέσματα. Ένας σύμβουλος της παλιάς σχολής που θέλει να σας εξασφαλίσει άμεσα αποτελέσματα ενδεχομένως να παραβεί τους κάνοντες της Google.

Γι' αυτό είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με κάποιον που ακολουθεί τις πρόσφατες εξελίξεις του τομέα και μπορεί να σας εξασφαλίσει μεγάλης διάρκειας SEO αποτελέσματα.

3. Μεμονωμένοι συντάκτες περιεχομένου

Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός της. Το περιεχόμενο της είναι αυτό που λέει στους δυνητικούς σας ασθενείς γιατί θα πρέπει να σας επιλέξουν έναντι των δεκάδων συναδέλφων σας, ακόμη και στην ίδια περιοχή.

Η σύνταξη άρθρων ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της παρουσίας σας στο διαδίκτυο και φυσικά της επισκεψιμότητάς της ιστοσελίδας σας.

Λόγω φόρτου εργασίας, φυσικό είναι να αναθέσετε τη σύνταξη του περιεχομένου άρθρων και λοιπών κειμένων σε εξωτερικούς συντάκτες.

Παρά τα ωφέλη που κρύβει αυτή σας η ενέργεια, φροντίστε να συνεργαστείτε με κάποιον επαγγελματία που να έχει επαρκή εμπειρία στον κλάδο σας και ιδιαίτερα στη σύνταξη ασθενοκεντρικών κειμένων, δηλαδή κείμενα που να είναι απλά, κατανοητά και να μην περιέχουν οδοντιατρική ορολογία.

4. Επαγγελματική διαχείριση των social media

H σταθερότητα στις αναρτήσεις σας στα social media σίγουρα κάνει καλό στις σχέσεις σας με τους ίδιους σας τους ασθενείς: όχι μόνο βελτιώνει την μετατροπή τους αλλα ενθαρρύνει και την επαναληψιμότητα επισκέψεων και συστάσεων σας. Η αλήθεια όμως ότι πολλοί απο εσας δεν έχετε τον απαιτούμενο χρόνο για να κάνετε συχνές αναρτήσεις μέσα στην εβδομάδα. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που αναθέτετε τη δουλειά αυτή σε κάποιον εξωτερικό συνεργάτη.

Ωστόσο, ακόμη και αν προβείτε στην εξωτερική συνεργασία με κάποιον επαγγελματία του κλάδου, σιγουρευτείτε ότι εσείς ή κάποιος βοηθός σας τον παρακολουθεί.

Και αυτό γιατί ακόμη κι αν σας εξασφαλίσει συχνές αναρτήσεις, το προσωπικό σας ύφος είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά στην παρουσία σας στα social media.

5. Πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης (PPC)

Οι καμπάνιες πληρωμένης διαφήμισης μπορούν να σας εξασφαλίσουν προβλέψιμα και γρήγορα αποτελέσματα. Ωστόσο, θα πρέπει οι καμπάνιες σας αυτές να είναι βελτιστοποιημένες προκειμένου ο διαθέσιμος προυπολογισμός σας να μην εξαντλείται άμεσα και χωρίς αποτέλεσμα.

Και η αλήθεια είναι ότι πολλοί οδοντίατροι δεν έχουν την προσδοκώμενη απόσβεση. Γι'αυτό σιγουρευτείτε οτι ο συνεργάτης σας έχει την απαιτούμενη εμπειρία και γνώση του κλάδου σας.


Όλες οι προαναφερόμενες μορφές συνεργασίας μπορούν να βελτιώσουν την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Ωστόσο, η ανάθεση όλων των υπηρεσιών σας σε έναν πάροχο είναι πιο αποτελεσματικό.

Αναμφίβολα, υπάρχουν πολλές επιπλοκές όταν έχεις πολλούς ξεχωριστούς συνεργάτες για παρόμοιες ενέργειες, όπως για παράδειγμα:

  • αναγκάζεσαι να διαχειριστείς πολλούς επαγγελματίες, με τα δικά του στεγανά ο καθένας, τους δικούς του περιορισμούς σε θέματα χρόνου και διαθεσιμότητας

  • κάθε πάροχος [επαγγελματίας, εταιρεία] έχει τη δική του ατζέντα, και ενδεχομένως να σαμποτάρει ο ένας τον άλλον για να είναι ασφαλής. Όταν δε δεν υπάρχουν τα προσδωκόμενα αποτελέσματα, αρχίζουν οι διαμάχες.

Η διαχείριση των αναγκών σας σε θέματα marketing συνολικά απο μία εταιρεία μπορεί να σας γλυτώσει χρόνο και χρήμα. Και πιο σημαντικό, μπορεί να σας ενισχύσει τον αριθμό των νέων ασθενών πολύ πιο αποτελεσματικά.

Όταν θα αναζητήσετε έναν τέτοιο συνεργάτη, λάβετε υπόψη σας τα εξής οφέλη:

  • Η ιστοσελίδα σας έχει ξεκάθαρο στόχο και υπάρχει για ένα λόγο: να σας φέρει και να διατηρήσει νέους ασθενείς

  • Η φωνή και το ύφος του περιεχομένου σας θα πρέπει να συμφωνούν, περιλαμβανομένου και των όποιων SEO ενεργειών προ δημοσίευσης της ιστοσελίδας σας.

  • Η παρουσία σας στα social media θα πρέπει να είναι σύμφωνη με το σύνολο της ταυτότητας σας, το ύφος και την εμφάνιση της ιστοσελίδας σας.

  • Οι πληρωμένες σας διαφημίσεις θα πρέπει να συγχρονίζονται με τα landing pages σας και να ενισχύουν την μετατροπή ασθενών.

  • Υπάρχει μεγαλύτερη ευθύνη. Εαν δεν έχετε την αναμενόμενη απόδοση σε νέους ασθενείς, ξέρετε άμεσα σε ποιον να απευθυνθείτε.

Εάν ο υφιστάμενος συνεργάτης σας έχει μια all-inclusive marketing λύση, επιβεβαιώστε ότι σας παρέχει τα πλέον σύγχρονα εργαλεία.