To Google σας προσφέρει ένα δωρεάν εργαλείο το Google My Business, που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την καταχώριση του οδοντιατρείου σας στο διαδίκτυο.

Η βελτιστοποίηση του Google My Business δύναται να βοηθήσει την κατάταξη του οδοντιατρείου σας στις μηχανές αναζήτησης όταν ασθενείς (και φυσικά δυνητικοί ασθενείς) αναζητούν το αντικείμενο του οδοντιατρείου σας στο διαδίκτυο.

Ως το παλιότερο και πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι αδιαμφισβήτητα ένα δυνατό εργαλείο marketing στο διαδίκτυο για το οδοντιατρείο σας. Για το λόγο αυτό και εμείς έχουμε συλλέξει ορισμένες συμβουλές και εφαρμογές που θα δώσουν στο οδοντιατρείο μια extra ώθηση marketing.

To Facebook αποτελεί ένα τέλειο εργαλείο για τη διατήρηση των ασθενών σας αλλά και τη ρύθμιση συστάσεων.

Αναμφίβολα, ως εργαλείο προβολής, το Facebook δίνει ένα θετικό μήνυμα για το οδοντιατρείο σας σε όλους τους δυνητικούς σας ασθενείς.

Πότε ηταν η τελευταία φορά που ανανεώσατε την ιστοσελίδα σας? Βασικό συστατικό της στρατηγικής marketing του ιατρείου ή οδοντιατρείου σας είναι η εξασφάλιση μιας σύγχρονης ιστοσελίδας που να είναι συμβατή με ολες τις σύγχρονες συσκευές αλλά και εργαλεία προβολής.